خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

حوزه سلامت بهترین عرصه برای کمک به همنوعان است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۷۵۲

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حوزه سلامت، یکی از بهترین عرصه‌هایی است که انسان‌ها می‌توانند عشق و محبت به همنوعشان را نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» در دیدار اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان مازندران،با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه تأمین سلامت مردم به‌ویژه محرومین و نیازمندان، اظهار کرد: خداوند متعال افرادی را واسطه خدمت به خلق می‌کند که باید قدردان این لطف الهی بوده و برای تداوم خدمت به مردم ثابت‌قدم باشند.

 وی بابیان اینکه برخی از افراد متمکن حاضر به‌صرف بخشی از اموال خود برای نیازمندان نیستند اما در مقابل افرادی هم وجود دارند که خودشان با مشکلات متعددی مواجه‌اند اما دست‌به‌خیر هستند، افزود: حوزه سلامت، یکی از بهترین عرصه‌هایی است که انسان‌ها می‌توانند عشق و محبت به همنوعشان را نشان دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با بیان اینکه پیشگیری در حوزه سلامت بیشتر از درمان اهمیت دارد، گفت: هرچه در ساخت بیمارستان و تجهیز مراکز درمانی موفق عمل کنیم اما سواد سلامت جامعه ارتقا نیابد در بخش سلامت موفق نخواهیم شد.

وی در بخش دیگر از سخنانش خواستار برنامه ریزی درست در جهت سهولت ارتباط با خیرین و اجابت نیات آنها شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت مازندران در ادامه برای کسانی که در امر سلامت جامعه گام‌های مهمی را بر می‌دارند آرزوی سلامتی آنان از خدواند متعال مسئلت کرد.

 طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران ضمن قدردانی از برگزاری این نشست عملکرد این مرکز را در حوزه سلامت تشریح کرد.

وی ارائه برنامه های مناسب در جهت پیشبرد هر چه بهتر این مجمع و همچنین ارتباط موثر و کارآمد با خیرین حوزه سلامت را از اهم اقدامات مجمع خیرین سلامت دیار علویان نام برد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران گفت:ازدیگر اقدامات این مجمع انجام نیات خیرین در حوزه بهداشت و سلامت بوده است .

در این دیدار دکتر خاکساریان بعنوان مشاور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز