خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد:

چوب و کاغذ مازندران تامین کننده صد در صد کاغذ روزنامه کشور/ چوب و کاغذ مازندران، نیازمند تدابیر لازم برای استفاده از درختان شکسته و افتاده جنگل

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۰۷۸

علی حسین پور گفت:چوب و کاغذ مازندران، نیازمند تدابیر لازم برای استفاده از درختان شکسته و افتاده جنگل است.

به گزارش ایلنا،علی حسین پور در جمع خبرنگاران  افزود: ظرفیت اسمی چوب و کاغذ مازندران 175 هزار تن است که می تواند براساس ظرفیت، صد در صد تامین روزنامه داخل کشور را داشته باشد و قسمت اعظمی از کاغذ کشور را می تواند تامین کند.

وی بیان داشت: زیربنای کارخانه چوب و کاغذ مازندران، از چوب آلات جنگلی است که تیم مدیریتی سه استراتژی را تدوین کرد؛ استفاده از چوب آلات باغی و چوب هایی که از سازمان جنگل براساس مزایده درختان شکسته و افتاده دریافت می شود، تامین چوب از خارج از کشور و چوب وارداتی و همچنین زراعت چوب را در دستور کار دارد.

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران گفت: ارتباط متعددی با کارخانجات و نهادها برقرار است و با زراعت چوب می‌توان زمین ها را در اختیار گرفته و زراعت چوب داشته باشیم.

حسین پور افزود: با استارت این زراعت چوب، می تواند در 10 سال آینده از آن بهره برداری کرد.

وی ادامه داد: تامین سرمایه در گردش برای ما مهم است که در زمان حال، سرمایه شرکت 480 میلیارد ریال و زیان انباشته شرکت حدود دو هزار و 510 میلیارد ریال بوده است که با جلسات با استاندار و هلدینگ بانک ملی تلاش برای افزایش سرمایه گرفته شد تا با استفاده از تسهیلات بانکی شرکت از زیان خارج شود.

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران گفت: حمایت از صنعت چوب و کاغذ مهم است و مسئولان مختلفی از این صنعت حمایت کردند که می تواند نقش مهمی در توسعه داشته باشند و تلاش شد تا افزایش سرمایه انجام شود که 4800 میلیارد ریال افزایش سرمایه برای شرکت عملیاتی شد.

حسین پور افزود: در سال رونق تولید، بعنوان سرباز صنعت امیدواریم قدم های مثبتی برای حفظ تولید برداریم که می توانیم برای تامین کاغذ کشور تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه می توانیم از تسهیلات استفاده کنیم ؛ دریچه تنفس برای شرکت باز خواهد شد و می توان به توسعه شرکت امیدوار بود.

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران گفت: امروز شرایط به سمت و سویی رفته که می توان به رشد و شکوفایی شرکت امیدوار بود.

حسین پور اضافه کرد: اگر تامین مواد اولیه برای کارخانه بدرستی باشد؛ تامین کاغذ با دغدغه کمتری در داخل کشور انجام می شود.

وی بیان داشت: تلاش داریم که کاغذ با کیفیت در داخل کشور عرضه کنیم و لذا نمی توانیم از هرماده ای استفاده کنیم و نیازمند تدابیر لازم برای استفاده از درختان شکسته و افتاده جنگل توسط سازمان جنگل ها هستیم.

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران گفت: حفظ و احیای جنگل های هیرکانی مهم است و ما هم کمک کار سازمان جنگل ها هستیم اما امیدواریم برای تامین مواد اولیه سازمان جنگل ها کمک کار ما باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز