خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع دستی مازندران خبرداد:

برگزاری نهمین آیین هنرماه در آمل/قدردانی از هنرمندان پیشکسوت صنایع دستی

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۲۹

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برگزاری نهمین آیین هنرماه در شهرستان آمل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،حسین ایزدی معاون صنایع دستی مازندران با اعلام این خبر گفت: برگزاری آیین هنرماه با هدف گرامیداشت مقام هنر و هنرمندان صنایع دستی از سال 96 آغاز شده و در روز پنج شنبه 3 بهمن، نهمین دوره این آیین در شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم از چهار هنرمند شهرستان آمل، آقای محمد محسنی در رشته خراطی، علی حیدری در رشته نمد مالی، نوروز علی بابایی در رشته لاک‌تراشی و زهرا غریقی در رشته لباس سنتی، تقدیر خواهد شد.

معاون صنایع دستی مازندران، با اشاره به اهمیت معرفی و رونق تولید صنایع دستی در استان، گفت: این برنامه‌ها فرصت خوبی برای معرفی و شناسایی ظرفیت‌های صنایع دستی شهرستان‌ها است.

ایزدی با اشاره به ضرورت حمایت از هنرمندان در صنایع دستی به عنوان هنر اصیل و بومی منطقه، گفت: تلاش می‌کنیم تا با حمایت دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها، آیین هنرماه را به صورت ماهانه در سطح استان برگزار کنیم.

نهمین آیین هنرماه در روز پنج شنبه 3 دی 98 رأس ساعت 9 صبح در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز