خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر خبر داد:

سارقان حرفه ای در قائم شهر به دام افتادند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۵۶۳

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری 2 سارق حرفه ای با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمدولی مرادی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، دوچرخه، اماکن خصوصی، سیم برق و ... در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه و اقدمات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .

سرهنگ مرادی، خاطرشنان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک خودرو دارای دستور توقیف قضائی و اموال سرقتی شامل؛ یک دستگاه موتورسیکلت،3 دستگاه دوچرخه، تجهیزات کشاورزی و لوازم ساختمانی، سیم برق، تعدادی کارتخوان و تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات کشاورزی سرقتی کشف شد .

وی، همچنین اظهار داشت: این دو سارق حرفه ای که به دلیل اعمال مجرمانه و اعتیاد در یکی از اردوگاه های درمانی استان بازداشت بوده اند در طی دوران مرخصی اقدام به این سرقت های کرده بودند، در تحقیقات و بازجویی های انجام شده تاکنون به 20 فقره سرقت اعتراف کردند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز