خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران اخطار داد:

دریای خزر از امشب برای فعالیت مناسب نیست/ از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنید

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۶۵۶

شدت وزش باد و مواج شدن دریای خزر از عصر امروز 19 دی تا روز یکشنبه سبب شده تا هواشناسی دریایی مازندران شرایط فعالیت در این دریا را نامناسب اعلام کند و از فعالان دریایی این استان بخواهد تا نسبت به فعالیت در دریا تمهیدات لازم را بعمل آورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، هواشناسی مازندران  روز پنج شنبه با انتشاراطلاعیه ای اعلام کرد که از عصر امروز پنجشنبه 19 دی، شاهد بارندگی،کاهش دما و وزش باد(سرعت باد لحظه ای بین 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت)نخست در مناطق غربی و بتدریج در مناطق مرکزی و شرقی خواهیم بود.

بارش ها از عصر جمعه تا صبح یکشنبه شدت پیدا می کند بر این اساس طی این مدت در مناطق ساحلی و جلگه ای شاهد آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب سطح رودخانه ها و در مناطق ارتفاع بالای 1000 متر و بالاتر و محورهای کوهستانی شاهد پدیده مه، بارش برف، کاهش دید، کولاک برف، لغزندگی و اختلال در تردد پیش بینی می شود.

هواشناسی مازندران توصیه کرد با توجه به شرایط ذکر شده  طی این مدت هم استانی های عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده ورانندگان نیز هنگام عبور از محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز