خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد :

خداحافظی جاده‌های استان با گارد‌ریل

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۵۵

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۸۰ کیلومتر از گاردریل جاده‌های استان جای خود را به نیوجرسی می دهند، افزود: این طرح در محورهای ساری تا آمل و کمربندی های آمل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی نجفی، در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک هفته راهداری،گفت:استان مازندران با توجه به شرایط جغرافیایی خاص،گردشگر خیز و پر تردد است و  ملی است.

وی ادامه داد:به همین دلیل حجم کار برای راهداری استان بالاتر است.

نجفی با اشاره به شروع زودتر از موعد سرما در استان و بارش برف،بیان کرد: از ۲۴ آبان ماه ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۲۲ راهدارخانه و با ۲۳۳ نیروی راهداری در حال خدمت به هموطنان عزیز می باشند.

وی با از  خرید ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در امسال برای راهداری مازندران خبر داد و گفت:با توجه به وجود ۳ محور مهم مواصلاتی در استان و حجم بالای تردد،برای رفاه حال هموطنان این مقدار دستگاه با هزینه ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان خریداری شد.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص میانگین عمر متوسط ماشین آلات راهداری در استان و کشور گفت: عمر متوسط ماشین آلات راهداری در استان ۲۰ سال و در کشور ۲۵ سال است.

وی از سفارش خرید ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در سطح کشور از شرکت هپکو خبر داد و ادامه داد: تا به حال ۱۰۰ دستگاه تحویل و وارد چرخه راهداری کشور شده است.

نجفی گفت: با خریداری این ماشین آلات میانگین عمر متوسط مصرفی ماشین آلات در سطح کشور کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ۸۰ کیلومتر از گاردریل جاده های استان جای خود نیوجرسی می دهند،افزود:این طرح در محورهای ساری تا آمل و کمربندی های آمل اجرا می شود.

نجفی گفت: این طرح ادامه خواهد داشت و در آینده ای نزدیک جاده های استان با گارد ریل خداحافظی خواهد کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در خصوص مقدار اعتبارات مصوب برای راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان گفت:با توجه به اینکه راه های مواصلاتی استان اکثرا ملی است در خصوص اعتبارات هم قطعا باید ملی دیده شود.

وی ادامه داد:اعتبارات مصوب اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان ۲۵۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۱۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و مابقی استانی است.

 استان مازندران دارای ۶ محور  مواصلاتی، ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه و ۳۷۰ کیلومتر روشنایی جاده ای است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز