خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران :

سیاست گذاری در عرضه سوخت بر زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۵۴۰

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تمامی سیاست ها از جمله قیمت و عرضه سوخت بر زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد و در قضایای اخیر و گرانی بنزین شاهد چنین مسئله ای در کشور بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی امروز شنبه در دیدار با مدیریت و کارکنان شرکت پخش فرآورده های ساری با بیان اینکه سوخت در جریان زندگی امری مهم است،اظهار کرد: تمامی سیاست ها از جمله قیمت و عرضه سوخت بر زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد و در قضایای اخیر و گرانی بنزین شاهد چنین مسئله ای در کشور بودیم.

وی با تاکید براینکه هرگونه تصمیم گیری در حوزه سوخت باید با درنظرگرفتن همه جوانب باشد و مسئولان در این زمینه احتیاط کنند،افزود: تحریم ها برای کشور یک فرصت به شمار می رود زیرا به فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری، کشور نباید متکی به نفت و دولتی باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران  باید روزی درب چاه های نفتی را ببندیم و بدون نفت به زندگی ادامه دهیم ،گفت: الگوی مصرف ما درست نیست و تکیه به نفت پیامدها و مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید بتوانیم از فرصت تحریم ها برای توسعه اقتصادی بهره گیریم، رشد اقتصادی سبب می شود که تحریم ها خود به خود برداشته شود زیرا خام فروشی برای ما خوب نیست.

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: می بایست انرژی پاک و ترویج الگوی مصرف خوب و درست در جامعه جایگزین شود و اینکه به فکر و توان خود متکی باشیم و از تکیه به منابع و ذخایر زیرزمینی نظیر نفت پرهیز کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز