خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران:

طرح های جامع و تفصیلی در شهرهای مازندران تهیه شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۸۲۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران با بیان اینکه طبق مصوبه باید برای شهرهای زیر 20 هزار نفر طرح هادی تهیه شود،اظهار داشت: همچنین موظف هستیم برای شهرهای زیر 25 هزار نفر طرح جامع تهیه کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،مفید غلامی ظهرامروز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه طبق مصوبه باید برای شهرهای زیر 20 هزار نفر طرح هادی تهیه شود،اظهار داشت: همچنین موظف هستیم برای شهرهای زیر 25 هزار نفر طرح جامع تهیه کنیم.

وی افزود: تاکنون برای برخی شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان طرح جامع و تفصیلی تهیه شده است از اینرو باید نسبت به تهیه طرح جامع و تفصیلی در شهرها اقدام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران گفت: به دلیل تراکم جمعیت در دشت و جلگه باید جمعیت را به دشت های بالادست از جمله فریم، کلاردشت، لاشک و بابلکنار سوق داد.

محمد خانی نوذری رئیس بنیاد مسکن مازندران نیز گفت: 4طرح هادی روستایی که در حریم شهرها قرار دارند درکارگروه تصویب شد که باید اجرایی شود.

وی افزود: همچنین باید ساخت وسازهای غیرمجاز را از طرح خارج کنیم .

خانی ادامه داد: روستاهایی که باید طرح هادی اجرا شود  سنگ تجن نوشهر،سیدعلی کیا سلطان نوشهر،مقام ساری،چالی سوادکوه روستاهایی هستند که باید طرح هادی در آنها اجرا شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز