خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران :

کلاهبردار میلیاردی در بابل به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۹۴۰

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که از 48 شهروند به مبلغ 430 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان در برخی از شهرستان های استان با استفاده از چک های جعلی و تقلبی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابل، موفق به شناسایی متهم به کلاهبرداری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: ماموران با هماهنگی قضائی متهم را که با ارائه چک های تقلبی و جعلی اقدام به خرید برنج از کشاورزان در شهرستان های بابل، ساری، بهشهر، آمل و محمود آباد می کرد، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

وی با اشاره به کشف 17 فقره چک تقلبی و 10 تن برنج حاصل کلاهبرداری از متهم، افزود: متهم به کلاهبرداری در بازجویی پلیس، تاکنون به 430 میلیارد ریال کلاهبرداری از 48 شهروند در سطح استان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در زمان خرید و فروش و معاملات از پذیرش چک و اوراق مالی بدون اطلاع دقیق از اصالت آن و همچنین اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را در سریع ترین زمان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز