خبرگزاری کار ایران

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مازندران:

طرح قرائت اندرویدی لوازم اندازه گیری تا 15 آذر ماه در مازندران کلید می خورد

کد خبر : ۸۳۶۸۰۸

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مازندران در همایش یکروزه مامورین قرائت کنتور سراسر استان در ساری گفت : قرائت اندرویدی لوازم اندازه گیری تا 15 آذر ماه امسال در مازندران کلید می خورد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،بهزاد زینتی افزود : کاهش خطا در قرائت ، کیفیت و سرعت کار بالا و رصد مامورین قرائت از مزیت های این طرح می باشد .

وی با بیان اینکه این طرح ابتدا در ساری و قائمشهر به عنوان پایلوت اجرا خواهد شد خاطرنشان کرد : در مرحله اول 110 دستگاه گوشی همراه خریداری و در امورهای توزیع برق قائمشهر و شمال ساری به مرحله اجرا در می آید و پس از آن در سایر امورهای توزیع نیز اجرایی خواهد شد .

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مازندران یادآور شد : همه باید برای پاسخگویی به مشترکان در طرح ملی قبض سبز آمادگی داشته باشیم و مامورین قرائت کنتور با حضور در  منازل مشترکان وظیفه پاسخگویی بیشتری خواهند داشت.

زینتی تصریح کرد : حذف قبوض کاغذی از 28 اردیبهشت ماه امسال در مازندران کلید خورد و پس از آن تمام تلاشها برای ثبت شماره همراه مشترکان صورت گرفت به گونه ای که هم اکنون بیش از 98 درصد مشترکان شماره تلفن همراه خود را در سامانه شرکت ثبت کرده اند .

وی با بیان اینکه مشترکان هیچگونه نگرانی برای پرداخت صورتحساب خود نداشتند اظهار داشت : مشترکان تنها با داشتن شناسه قبض 13 رقمی می توانند به روشهای گوناگونی بهای برق مصرفی خود را پرداخت کنند .

معاون فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مازندران پیوند پیامک ، آپهای صنعت برق ، سرویس های پرداخت و آپ بانک ها ، وب سایت شرکت توزیع ، ATM ، POS ، تلفن 1521 ، دفاتر پیشخوان دولت ، ICT روستایی ، اپلیکیشن های #1521*733* و #1521*741* را از روشهای پرداخت بهای برق مصرفی مشترکان برشمرد .

زینتی افزود : چنانچه مشترکان تمایل به پرداخت قبض با هیچ یک از روشهای 9 گانه که ذکر شد ندارند می توانند شناسه قبض خود را در اختیار فردی معتمد  (فرزند،بستگان و... ) قرار دهند و از ایشان بخواهند قبض آنها را پرداخت کنند .

وی تصریح کرد : صنعت برق هیچ بهانه ای برای عدم پرداخت مشترکان بعد از حذف قبض کاغذی و پیامکی شدن قبوض نگذاشته و بهترین و مناسبترین راهها برای پرداخت بموقع صورتحساب در پیش روی آنها قرار داده و همه مکلفند نسبت به پرداخت بموقع قبض برق اقدام نمایند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز