خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

فرودگاه دشت ناز ساری محرک توسعه استان است

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۵۰۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: فرودگاه دشت ناز ساری یکی از پروژه های اصلی و محرک توسعه استان است و به روز بودن ناوگان هوایی می‌تواند موجب افزایش توسعه استان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در نشست بررسی مشکلات و مسائل فرودگاه دشت ناز ساری که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و دادستان میاندرود برگزار شد، با اشاره به اینکه عدم اعتبارات کافی و نبود اعتبارات لازم موجب عدم توسعه فرودگاه دشت ناز ساری شده است، خاطرنشان کرد: این فرودگاه یکی از پروژه های اصلی و محرک توسعه استان می باشد و به روز بودن ناوگان هوایی می تواند موجب افزایش توسعه استان شود لذا عملیاتی شدن محور مواصلاتی فرودگاه و نصب دستگاه آی اس ال از جمله موضوعاتی است که در راستای توسعه و بالا رفتن امنیت فرودگاه می بایست اجرایی شود. 

وی افزود : در این روستا انتظار می‌رود هرچه زودتر محل عبور مرور و تردد روستای زرین محله و دیوار کشی ، فنس کشی اطراف فرودگاه عملیاتی و نهایی شود و به نوعی نبود امکانات موجب عدم استقبال شرکت های هواپیمایی از فرودگاه دشت ناز ساری شده است که می بایست نسبت به این مهم توجه ویژه ای صورت گیرد.

معاون استاندار مازندران اظهار کرد: اجرایی شدن محور جوادالائمه به فرودگاه از جمله مطالبات مهم مردم این منطقه است که زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و لذا می‌طلبد نسبت به پایان این پروژه اهتمام ویژه ای انجام گیرد.

راز جویان تصریح کرد: فرودگاه دشت ناز ساری تنها متعلق به شهرستان میاندرود نیست بلکه متعلق به کل استان و کشور است و تمامی مردم کشورمان از آن استفاده می کنند و پسندیده نیست دستگاه آی اس ال در فرودگاه نصب نشده باشد و محور جواد الائمه به پایان نرسیده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز