خبرگزاری کار ایران

در سوگ مرد رسانه؛

دومین سالگرد مرحوم "فرامرز درخشنده "سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۹۱۲

دومین سالگرد مرحوم فرامرز درخشنده سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا،روزنامه کار و کارگر صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اهالی رسانه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،11 آبان 96 ، سپیدار ستبر بوستان رسانه و روزنامه‌نگاری مازندران را به زانو نشاند و حسرت دیدار سایه حضورش بس گران بر دل اهالی رسانه و خبر آوار شد ، مردی از اهالی رسانه که در سال 1342 در کرمانشاه متولد شد و همزمان با حضورش در مازندران بیش از 2 دهه در عرصه خبر و روزنامه‌نگاری در این استان فعالیت کرد.

مرحوم فرامرز درخشنده در مدت فعالیت در عرصه روزنامه‌نگاری به عنوان سرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کارو کارگر فعالیت داشت .

مرحوم درخشنده که در هیات اجرایی خانه کارگر مازندران عضویت داشت در جلسات و نشست‌های کارگری همواره مدافع حقوق کارگران این استان بود .وی با وجود ابتلا به بیماری سرطان هیچگاه از کار و فعالیت در عرصه رسانه دست نکشید و همیشه پای ثابت جلسات و برنامه‌های خبری استان بود و تا آخرین لحظات زندگیش ، عاشقانه برای ادای وظیفه اش به عنوان یک رسانه‌ای قلم خود را پایین نگذاشت و کار کرد.

اهالی رسانه مازندران ، مرحوم درخشنده را بخاطر نوشته‌های ماندگارش با عناوین اینجا مازندران؛ استان فقر پنهان! ، چه زمانی چک در وجه کارگران کشیده می‌شود؟ انتخابات مازندران و مچ‌هایی که باز شد!! نقش رسانه‌ها در انتخابات آینده ، صدای دلنشین سوت قطار بهداشت و سلامت را هیچگاه فراموش نخواهند کرد .

اندکی درنگ بر رفتار برخی نمایندگان مجلس دهم، شان  و منزلت خبرنگاران و رفتار مسئولین ، امیدواری و استواری رمز شتاب‌بخشی به توسعه ، سکوت مسئولان چوب و کاغذ را به قهقرا می‌برد از دیگر نوشته هایی است که از مرحوم درخشنده بجای مانده است.

در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان رسانه استان از خاطرات مرحوم درخشنده ایراد سخن کردند و یاد و نام این عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز