خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد:

کسب 250 مدال توسط ورزشکاران مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۴۰۰

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از کسب 250 مدال توسط ورزشکاران مازندرانی در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،حبیب حسین زادگان به مناسب هفته تربیت بدنی در سخنان پیش از خطبه امروز نماز جمعه ساری از کسب 250 مدال توسط ورزشکاران مازندران در سالجاری خبر داد و اظهار داشت: ورزش مازندران قلب ورزش و ستاره درخشان ورز‌ش کشور است.

وی با اعلام اینکه ورزشکاران مازندران سه سال متوالی رکورد مدال آوری را شکستند،افزود: مازندران جزء استان های برتر در سرانه ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تلاش میکنیم تا پایان دولت تدبیر و امید طرح های نیمه تمام ورزشی را به پایان برسانیم.

 وی با تاکید بر اینکه ورزش یکی از مهم ترین راهکارهای دست یابی به نشاط و سلامت جسمانی است، اعلام کرد: عملیات بازسازی استادیوم شهید متقی ساری بزودی به دست استاندار محترم کلنگ زنی می شود .

حسین زادگان به مشارکت سمن ها در حوزه ورزش خبر داد و افزود: سمن ها به لحاظ کمی و کیفی مشارکت خوبی با اداره کل ورزش و جوانان دارند.

وی با بیان اینکه در مباحث فرهنگی هدف تقویت اعتقادات و باورها ورزشکاران است،ادامه داد: در حوزه ورزش همگانی برنامه های متنوعی را دست اقدام داریم. 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تقویت اعتقادات و باورهای ورزشکاران را از اهداف فرهنگی این نهاد ورزشی دانست و گفت:توسعه ورزش بانوان با حفظ باورها و ارزش ها و تاکید بر حجاب در دستور کار است.

هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا 2 آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز