خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد:

عملکرد موفق در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۷۴

کامران اصغری از عملکرد موفق در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از بدو تاسیس شورای هماهنگی وزارت تعاون، بیش از 85 جلسه در استان برگزار شد، گفت: تاکنون 503 مصوبه از این شورا داشته‌ایم که 98 درصد مصوبات توسط دستگاه‌های عضو شورا اجرا شد.

کامران اصغری با بیان اینکه دو بانک و یک موسسه عضو شورای هماهنگی وزارت تعاون در مازندران هستند، افزود: با کمک بانک‌ها عملکرد موفقی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر در سامانه کارا داشته‌ایم.

وی از کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی سال 98 در  شاخص‌های عمومی و اختصاصی خبر داد و تصریح کرد: با تعامل و همدلی بین دستگاه‌ها کارها با سرعت و دقت بیشتری پیش می‌رود.

اصغری با اعلام اینکه در آموزش در محیط کار واقعی عملکرد خوبی داریم، خاطرنشان کرد: با تلاش صندوق بیمه روستائیان و عشایر، پوشش بیمه‌ای خوبی در استان شاهد هستیم.

پرداخت 7 هزار و 205 میلیارد ریال تسهیلات در مازندران

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران مازندران نیز که میزبانی این جلسه را برعهده داشته است در گزارشی به عملکرد 6 ماه نخست این بانک در استان پرداخت.

سید ولی‌الله محققی اظهار کرد: بانک رفاه همواره نقش موثر و فعالی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی داشته ‌و در ارتقای جایگاه اجتماعی بانک نزد افکار عمومی جامعه بسیار موفق عمل کرده است.‌

وی افزود: در 6 ماه نخست امسال 7 هزار و 205 میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف در استان پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد رشد را در اعطای تسهیلات داشتیم.

محققی با اشاره به اینکه در این مدت به همان نسبت در منابع و تجهیز رشد را شاهد بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: منابع ما از 30 هزار میلیارد ریال ابتدای سال به 38 هزار میلیارد ریال تا پایان شهریورماه امسال رسیده است.

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران مازندران ادامه داد: عمده تسهیلات ما در بخش‌های صنعت، کشاورزی و عمومی بوده که در این مدت به ترتیب 61 درصد، 73 درصد و 21 درصد رشد تسهیلات‌دهی را داشته‌ایم.

محققی گفت: در سیل ابتدای امسال در استان از بودجه بانک مرکزی 121 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان تخصیص داده شده است که تا کنون 95 درصد معرفی شدگان به بانک رفاه از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز