خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران:

شهدا شاگردان اول کلاس شهادت هستند /زنان نقش آفرینان هشت سال دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۷۴۵

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت:شهدا شاگردان اول کلاس شهادت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سردارعبدالله ملکی پیش ازظهر امروز در همایش زنان بیدار حماسه که از سوی امور بانوان و خانواده استانداری مازندران برگزار شد،یادآور شد: ببش از سه هزار برنامه در سی ونهمین هفته دفاع مقدس با شعار" ما پیروزیم " با حضور با بصیرت مردم و مسئولان در سطح استان مازندران برگزار شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما با دستان خالی کارهای بزرگ انجام دادند و اکنون رسالت داریم که پیرو واقعی راه شهدا باشیم ،افزود: خانواده های شهدا نیز با گام برداشتن در مسیر سرخ شهدا درس ایثار و شهادت را به آموختند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  مازندران با بیان اینکه پاسداری و ادامه راه شهدا وظیفه همگانی است، گفت: پاسداری از آرمان‌های شهدا و انتقال آن به نسل امروز  مهم‌ترین رسالت همه ما محسوب می شود.

وی تصریح کرد: ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز انتقال داده شود افزود: شهدا شاگردان اول کلاس شهادت هستند از اینرو انتقال اهداف و آرمان های شهدا به جوانان امروز الزامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به اهمیت نقش بانوان در طول تاریخ ،گفت :در این میان حضور دلیرانه و خستگی ناپذیر زنان در صحنه دفاع مقدس به عنوان یکی از عناصر اجتماعی و بارز رقم خورد و اینان به حق در ادای دین خود نسبت به اسلام و به انقلاب از هیچ گونه یاری دریغ نکردند.

وی افزود: با توجه به نقش زنان در دفاع از مرز و میهن و صبوری و همراهی آنان با همسران و فرزندانشان ، خدمت به این قشر از جامعه امری الزامی است.

ملکی خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی که برای ما دفاع از کیان و سرزمین جمهوری اسلامی مقدس بوده است تنها جنگی بود که یک وجب از خاک ما در سیطره دشمن در نیامد از اینرو حفظ ارزش و آرمان های شهدا که اینگونه برای پاسداری سرزمین خود جانشان را فدا کردند؛ ضروری است.

در این مراسم چند تن از همسران شهدا به بیان خاطره از دوران دفاع مقدس پرداختند  و در ادامه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از همسران شهدای شاخص دفاع مقدس و مدافعان حرم با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز