خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری:

پیام های انقلاب به زبان هنر ابلاغ شود/نیروی انسانی تکیه گاه اصلی حوزه هنری

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۸۷

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری گفت: انقلاب اسلامی مفهوم گسترده ای از پیام ها را دربر می گیرد و حوزه هنری وظیفه دارد از زبان هنر، پیام های انقلاب را ابلاغ کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید مصلحی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه تولید و ابلاغ پیام های انقلاب اسلامی از زبان هنر از جمله وظایف حوزه هنری است ،اظهار داشت :عده ای از انقلاب به عنوان تغییر یک رژیم یاد می کنند این در حالیست که انقلاب اسلامی یک جریان تمدنی است که اقتصاد، سیاست، اجتماع، فرهنگ و همه شئون زندگی را شامل می شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی مفهوم گسترده ای از پیام ها را دربر می گیرد و حوزه هنری وظیفه دارد از زبان هنر، پیام های انقلاب را ابلاغ کند.

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری گفت: هنر شاخه های مختلفی نظیر ادبیات، نمایش، سینما، حوزه ادبیات پایداری و پژوهش های مسئله محور و ... را شامل می شود که در این ماموریت سنگین باید پیام انقلاب به شیوه های مختلف نوشتاری، گفتاری از این نهاد برآمده از انقلاب ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی خیمه گاه و تکیه گاه اصلی در حوزه هنری محسوب می شود، افزود: باید به نیروی انسانی توجه ویژه ای شود.

مصلحی با بیان اینکه از انگیزه های افراد در این حوزه باید به خوبی بهره گیری کنیم ،ادامه داد: حوزه هنری محلی مناسب برای پاسخ به حضور هنرمندان و دلسپردگان به هنر است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با فراهم کردن امکانات در ارائه خدمات برای هنرمندان جایگاه آنان را در جامعه ارتقاء دهیم.

مصلحی با تاکید بر اینکه نباید از نقد بهراسیم و سینه گشاده برای پذیرش نقد داشته باشیم،افزود: رقابت در حوزه هنری فقط برای کارهای برزمین مانده است در غیر اینصورت در این حوزه رقابت وجود ندارد.

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری یادآور شد: انچه که سازمان ها و نهادها را دچار سایش می کند انتخاب نادرست مدیران بدون توجه به معیارها و ارزش ها و رعایت نکردن عدالت است.

وی ادامه داد: مدیری موفق است که کارکنانش در آن اداره احساس مسئولیت کنند.

در این مراسم از تلاش های سینا دلشادی رئیس قبلی حوزه هنری مازندران تقدیر ومهدی معصومی گرجی بعنوان سرپرست حوزه هنری استان معرفی شد. گرجی پیش از این معاونت فرهنگی هنری و رئیس خانه عکاسان حوزه هنری مازندران را برعهده داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز