خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش ورزش و جوانان مازندران:

هر روستای مازندران دارای یک سازمان مردم نهاد می شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۶۲۱

مدیر کل ورزش ورزش و جوانان مازندران گفت: با برنامه ریزی انجام شده با استانداری، هر روستای مازندران دارای یک سازمان مردم نهاد می شود.

به گزارش ایلنا، حبیب حسین زادگان روز دوشنبه در همایش ملی تخصصی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم نهاد جوانان در هتل مروارید شرق مازندران افزود: بیش از یک میلیون از جمعیت سه میلیون و 200هزار نفری مازندران جوان است که باید برنامه ریزی مناسب در این بخش انجام شود. 

وی با اعلام اینکه باید از این سرمایه عظیم جوانان استفاده کرد؛ بیان داشت: برای توسعه متوازن استان باید از ظرفیت های مختلف جوانان در حوزه های مختلف بهره مند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران از استانهای  قهرمان خیز ورزشی و همگانی است و شایستگی های جوانان ما در رویدادهای مختلف و مدال آوری به کشور و جهان شناسانده شده است.

حسین زادگان افرود: جوانان مشارکت جوی فراوانی در حوزه اجتماعی و سیاسی داریم و با توجه به اینکه بالاترین نرخ مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری را استان مازندران به خود اختصاص داده است باید خدمات مناسب ارائه شود.

وی بابیان اینکه جوانان مازندرانی نشان دادند به سرنوشت ملی و سیاسی پایبند هستند و اهمیت می دهند؛ افزود: فصل نوینی در بخش جوانان مازندران در حال انجام است و برگزاری این همایش ها و کارگاهها بیانگر فصل جدید با بهره گیری از حوزه جوانان است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ارتقاء سازمان های مردم نهاد شرایطی را ایجاد می کند تا برای توسعه استان گام برداریم و تلاش داریم تا با همکاری استانداری در هر روستا یک سازمان مردم نهاد داشته باشیم. 

حسین زادگان بیان داشت: مازندران پایگاه ویژه شمال کشور و بعنوان پایگاه سمن ها و جوانان است و با توجه به اینکه استان مرزی در کنار خزر هستیم می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد تا جریان جوان گرایی توسعه یابد.

وی افزود: هر وقت به جوانان اعتماد کردیم؛ سود بردیم و از طرح های مختلف حوزه جوانان استقبال می کنیم تا شرایط و بستر فعالیت های مدنی جوانان فراهم شود.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران آمادگی دارد تا در حوزه جوانان و بانوان مدل های کارگاهی را اجرا کند تا براساس برنامه ریزی، توسعه همه جانبه مناسب اتفاق افتد.

گفتنی است بعد از برگزاری اختتامیه این همایش سه روزه؛ خانه جوانان مازندران با حضور تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز