خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

دستگاه های اجرایی در تکمیل موزه فرهنگی دفاع مقدس مشارکت جدی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۵۹۰

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به بزرگترین موزه فرهنگی دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی در تکمیل موزه فرهنگی دفاع مقدس مشارکت جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسن حسین نژاد صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه پاسداری از فرهنگ دفاع مقدس جزء ماموریت ها و وظایف ما تلقی می شود،اظهار داشت: همزمان با افتتاح و بهره برداری از این موزه فرهنگی علاوه بر یک مکان فرهنگی خاطرات رزمندگان نیز تجدید خواهد شد.

وی افزود: ادارات و دستگاه ها می توانند با امکاناتی که در اختیار دارند در تکمیل این پروژه مشارکت مهم فرهنگی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس علاوه بر تبیین جهاد و شهادت فرصت مناسب برای گردشگری است با این توضیح که مسافران و گردشگران می توانند این مجموعه را مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: راه اندازی باغ موزه های دفاع مقدس در حقیقت تلاشی جدید برای انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید بصورت ملموس تر است.

حسن نژاد ادامه داد: باغ موزه‌های دفاع مقدس در انتقال ارزش و فرهنگ دفاع مقدس بر جوانانی که جنگ را درک نکرده‌اند بسیار موثر عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یکی از بخش‌های مهم تاریخ ایران است که علاوه بر بعد نظامی، ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی دیگری هم داشته که باید حفظ شود تا به نسل ‌های آینده هم برسد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: برای اتمام پروژه مهم فرهنگی دفاع مقدس همکاری دیگر دستگاه ها الزامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز