خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرائی خانه کارگر در نامه ای به استاندار مازندران مطرح کرد:

برای جلوگیری از بحران به داد شاغلین بیکار شده حفاظت جنگل برسید

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۳۵۹

جناب آقای حسین زادگان؛ حداقل برای جلوگیری از هرگونه تنش و ایجاد مشکلات سیاسی در این برهه حساس ، تدبیری فرموده تا بیش از این شاهد انباشت مشکلات این قشر آسیب پذیر و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،متن نامه دبیر اجرایی خانه کارگر خطاب به استاندار مازندران  به شرح ذیل است:

جناب آقای حسین زادگان استاندار محترم مازندران

با سلام و عرض ادب و احترام

همانگونه که مستحضرید بموجب برنامه ریزی انجام شده توسط دولت ، از سال 1370 در راستای حفاظت و حراست اصولی از جنگلهای مازندران با دارا بودن گونه های منحصر بفرد جهانی جنگلهای ( هیرکانی ) و مشارکت دادن مردم در این امر مهم ، شرکتهای تعاونی متعددی بدین منظور تشکیل و امر احیاء و توسعه جنگل با الویت و محوریت این شرکتها در دستور کار قرارگرفت ، که در این مسیر هزاران جوان که در شروع کار از سن و سال جوانی برخوردار بودند با اشتغال در این شرکتها و با امید به پایدار بودن حرف و عمل دولتمردان و تضمین در تامین معاش در این راه ، اقدام به تشکیل زندگی و زن و فرزندان نمودند که متأسفانه اقدامات آزمایشگاهی مانند عده ای که در تهران ، مرتع و جنگل را فقط در قالب کتابها و جزوات آموخته و فاقد تجربه ای عملی و دانش کاربردی در این راه می باشند و هر از چندگاه با ارائه طرحهایی بدون محاسبات و سنجش تبعات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی ، این طرحها را با لابی گری به تصویب می رسانند، چالشهای سنگینی را موجب و بسترساز مشکلات عدیده ای برای ضعیف ترین و آسیب پذیرترین افراد جامعه (شاغلین در این بخش) می شوند که طرح تنفس جنگل نمونه اخیر آن میباشد.

عمق فاجعه اینجاست این طرح که قرار بود در سال 1399 اجرایی شود یک سال زودتر به مرحله اجرایی درآمد .

لذا برخلاف معمول و مرسوم، که برای اجرای چنین طرحهای حساس و چالش برانگیز که با جان و مال و آبروی انسانهای فراوانی بستگی دارد ، بجای دادن وقتی مناسب و موسع ، به عجله و دستپاچگی زودتر از مواعد تعیین شده و شتابزده آن را به اجرا می گذارند.

آقای استاندار دلسوز مردم ؛ به نظر شما آیا بیکار نمودن قریب به 4 هزار نفر انسان و گرفتار نمودن آنان و چندین برابر نان خور سفره های آنان در سالی که بفرموده مقام معظم رهبری که قبلش به اشتغال و رونق اقتصادی و اکنونش به رونق تولید مسمی گردید و ایجاد تنش سیاسی برای مقامات استان قابل اعتراض و پی گیری نیست ؟!! از شما که شناختی از دلسوزی و مهربانی هایت در حق اقشار آسیب پذیر داریم انتظار داریم،حداقل برای جلوگیری از هرگونه تنش و ایجاد مشکلات سیاسی در این برهه حساس ، تدبیری فرموده تا بیش از این شاهد انباشت مشکلات این قشر آسیب پذیر و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشیم. لطفا،به داد این شاغلین بیکار شده برسید.

 

                                                                    و من الله التوفیق

نصراله دریابیگی

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران

 

 

                                      

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز