خبرگزاری کار ایران

معاون صندوق کارآفرینی امید مازندران مطرح کرد:

حمایت صندوق کارآفرینی امید از کسب و کارهای کوچک و متوسط

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۹۳۰

محمدرضا حاتمی گفت: این صندوق برای همکاری بیشتر با کارآفرینان، ضمانت‌ها را تسهیل کرده و کارآفرینانی که غالبا بانک‌ها نیستند را مورد حمایت خود قرار داده است؛ حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط(SME‌)‌ها در دستور کار صندوق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدرضا حاتمی عصر امروز در جشنواره کارآفرینان آینده ویژه هنرجویان هنرستان‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی و فنی‌وحرفه‌ای مازندران اظهار کرد: مدارس و دانشگاه‌های ما منبع و گنجینه نیروی فکر و اندیشه خلاق و نوآوری هستند، در این بین فعالیت‌های دانشگاه‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان راه‌اندازی شده است، افزود: در چند سال اخیر درواقع این صندوق به عنوان سازمان حمایت از اشتغال و کارآفرینی شناخته شده است و صندوق یک نهاد مالی - اجتماعی است که کارآفرینی اجتماعی را تشویق می‌کند.

معاون صندوق کارآفرینی امید مازندران گفت: این صندوق برای همکاری بیشتر با کارآفرینان، ضمانت‌ها را تسهیل کرده و کارآفرینانی که غالبا بانک‌ها نیستند را مورد حمایت خود قرار داده است؛ حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط(SME‌)‌ها در دستور کار صندوق است.

حاتمی با بیان اینکه حمایت از ایده‌های نوآور و خلاق، فرصت‌های کارآفرینی و استارت‌آپ‌ها مورد توجه صندوق است، گفت: صندوق کارآفرینی امید در سال گذشته در حوزه جوانان- گروه سنی 18 تا 35 سال، 135 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است و این آمادگی را دارد که پس از پخته‌شدن ایده‌ها جهت بهره‌برداری و تجاری‎سازی با دانشگاه‌های کارآفرین همکاری کند.

وی ادامه داد: اقتصاد کشور باید از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد غیرنفتی تغییر ماهیت دهد، لذا به کمک جوانان خلاق نیاز دارد.

حاتمی در پایان با اشاره به اهمیت جشنواره‎های کارآفرینی و ایجاد رغبت برای کارآفرینان بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید نیز با توجه به مسئولیت اجتماعی خود، 100 میلیون تومان را به عنوان تسهیلات تقبل کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز