خبرگزاری کار ایران

امروزصورت گرفت؛

محکوم کردن اقدام دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۹۰

جمعی از اعضای خانه کارگر مازندران اقدام دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز  دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان مارندران در دیدار با فرمانده سپاه ساری ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی اقدام خبیثانه دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران را محکوم کردند.

نصرالله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در این دیدار با تبریک میلاد امام حسین (ع)و حضرت ابوالفضل العباس (ع)   گفت:این اقدام دولت آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه این کشور استعمارگر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه سپاه برای همیشه در قلب ایران اسلامی و همچنین کارگران جامعه جای دارد افزود: ما تمام قوا در کنارسپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

سرهنگ ابراهیم یعقوبی با تبریک اعیاد شعبانیه به نقش کلیدی کارگران در تولید و ارتقای اقتصاد در جامعه اشاره کرد و گفت که انقلاب اسلامی از این قشر زحمتکش در جامعه شروع شده است.

وی با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب چند سال متوالی بر شعار تولید داخلی و رونق آن در جامعه تاکید کرد ،افزود: کارگران به عنوان قشر تاثیر گذار در جامعه می توانند در رونق تولید نیز نقش اثرگذاری داشته باشند.

فرمانده سپاه ساری  به حضور کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: کارگران با عشق و علاقه و بصورت داوطلبانه در هشت سال دفاع مقدس حضور مستمر داشتند.

وی تصریح کرد: کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی با تولید درست و باکیفیت نقش مهمی داشتند و هم اکنون نیز در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری نقش انکار ناپذیری خواهند داشت.

یعقوبی گفت: این قشر از جامعه همیشه در نوک حمایت جمهوری اسلامی قرار داشتند ؛ما هم به کارگران ارج می نهیم.

خانه کارگر مازندران 80 هزار عضو و 4 شعبه و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران 24 شعبه در استان دارد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز