خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران خبر داد:

ثبت 2500 پرونده تخلف صنفی نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۰۸

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون دو هزار و 530 پرونده تخلف صنفی بازار نوروزی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین اصغرزاده صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد : از ابتدای بهمن 97 تا 29 بهمن 35 هزار و203 مورد بازرسی از واحدها ی صنفی صورت گرفت .

وی افزود: تاکنون دو هزار و 530 پرونده تخلف صنفی بازار نوروزی تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه از ابتدای طرح تا 29 اسفند دو هزار 500 پرونده  تشکیل شده است ،گفت: ارزش ریالی این تخلفات بیش از سه میلیارد ریال است.

وی گرانفروشی و عدم درج قیمت را بیشترین میزان تخلفات در این حوزه اعلام کرد و افزود : 160 بازرس فعال روزانه بر واحد صنفی نظارت می کنند.

اصغر زاده ادامه داد:با تمهیداتی که از سوی  اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت تسهیل خدمات سفر نوروزی  اتخاذ شد این سازمان آمادگی کامل  برای استقبال از مسافرین نوروزی به استان را دارد.

وی تصریح کرد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم عرضه کالا و خدمات و ... می توانند موارد را به تلفن 124 اعلام نمایند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز