خبرگزاری کار ایران

در راستای کاهش آسیب های اجتماعی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندهی انتظامی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۵۳۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندهی انتظامی استان مازندران با هدف کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری در جلسه مشترک با سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: این تفاهم نامه به همت مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با هدف ضرورت توجه به امنیت پایدار و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان مازندران تدوین و منعقد شد.

وی اظهار داشت: امنیت پایدار فرآیندی است که از تعامل و مشارکت سازنده همه سازمانها، اقشار و گروه های اجتماعی حاصل می شود و این مهم از طریق انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی مطلوب با مشارکت همه دستگاهها اجرایی و حضور همیشگی نیروی های خدوم انتظامی استان محقق می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق استمرار ارتباط سازمان یافته بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندهی انتظامی مازندران به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل جامعه کار و تولید و همچنین به منظور توان خود کنترلی و تحکیم نهاد خانواده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز