خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در شهرستان قائم شهر:

نباید سوء مدیریت برخی مسئولین را از چشم نظام و انقلاب دید/برخی مسئولین از روی غرور و تکبر حتی شجاعت عذرخواهی هم ندارند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۲۳۳

آیت الله معلمی گفت:متاسفانه برخی مسئولین از روی غرور و تکبر حتی شجاعت عذر خواهی هم ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آیت الله معلمی در دیدار با اعضای هیات اجرائی خانه کارگر،تشکلات کارگری،کارفرمائی و مسئولین ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائم شهر ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت:یکی از ویژگی های بارز بنیانگذار انقلاب کبیر ایران ساده زیستی و فاصله گرفتن از تجمل گرایی بود که انصافا همان شیوه را مقام معظم رهبری هم دارد.

وی ادامه داد: امام راحل همواره مسئولین را به ساده زیستی و فاصله گرفتن از تجمل گرائی و زندگی بدون هزینه های زائد تشویق میکرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان اظهار کرد: اما چرا امروز در بین برخی مسئولین و مدیران فیش های نجومی حقوق  متداول شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید سو مدیریت یکسری مسئولین را از چشم نظام و انقلاب دید،گفت:دشمن بدنبال این است تا نارضایتی بوجود آمده بین برخی مردم را به اصل انقلاب و نظام ربط دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی مسئولین از روی غرور و تکبر حتی شجاعت عذر خواهی و پذیرش اشتباه خود را هم ندارند.

آیت الله معلمی تصریح کرد: برای مثال در رابطه با موضوع برجام،مقام معظم رهبری بارها اعلام فرمودند که به  نتایج برجام خوشبین نیستم،اما مخالفت هم نمیکنم و به مسئولین میدان داد.

وی ادامه داد:اگر کمی معرفت و جوانمردی به خرج میدادند باید رسما از رهبر و مردم عذر خواهی میکردند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان قائم شهر اظهار کرد: اگر این همه هزینه ای که در بحث برجام خرج کردند را در بحث روی پای خود ایستادن میگذاشتیم الان این همه نارضایتی وجود نداشت.

وی ادامه داد: سوال اینجاست مگر می شود کشوری که صنایع دفاعیش در دنیا شاخص و چشمگیر است نتواند نساجی و امثال این کارخانه ها را اداره کند؟

این مقام مسئول گفت: متاسفانه مشکل برمیگردد به مسئولینی که در انتخاب مدیران متخصص با توجه به سلیقه سیاسی خود عمل کرده و به عملکرد و مهارت آنان نگاهی ندارند.

وی ادامه داد: دشمن با این کار  به دنبال خیر و منفعت مردم ایران نیست و تنها به دنبال منافعی است که قبل از پیروزی انقلاب  در اختیارش بوده است.

آیت الله معلمی در پایان خاطرنشان کرد: این انقلاب به راحتی به پیروزی نرسیده است و خون های پاکی به پایش ریخته شده است و امیدوارم شرمنده شهیدان نشویم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز