خبرگزاری کار ایران

توسعه اقتصادی اولویت برنامه استاندار جدید مازندران؛

در اجرای برنامه توسعه اقتصادی نیازمند تمام نیروهای توانمند دولتی و خصوصی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۲۳۲

احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران در گفتگویی؛ نخستین برنامه کاری خود را توسعه اقتصادی استان اعلام کرد و یادآور شد: در اجرای این برنامه به همراهی و همدلی تمام نیروهای توانمند دولتی و خصوصی استان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان با بیان این که برنامه های اقتصادی در استان مازندران را با رویکرد توسعه متوازن به اجرا می گذاریم، عنوان کرد: در اجرای این برنامه به همراهی و همدلی تمام نیروهای توانمند دولتی و خصوصی استان نیاز داریم.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تحریم به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور و ایجاد نارضایتی اجتماعی هستند، باید برنامه ما کاهش دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران اجرای این برنامه را نیازمند جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در تامین زیرساخت ها و تقویت تولید و اشتغال دانست و خواهان رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران شد.

حسین زادگان با اشاره به برنامه های مدون دولت تدبیر و امید برای کاهش دغدغه های معیشتی مردم بر اجرای برنامه ها و پیگیری سیاست های دولت در استان از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

احمد حسین زادگان روز گذشته با پیشنهاد وزیر کشور و تایید هیات دولت به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی منصوب شد.

گفتنی است؛ احمد حسین زادگان، استاندار جدید مازندران، صبح امروز؛ در نخستین روز کاری خود با نثارگل بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس به راست قامتان دفاع از حریم کشور ادای احترام کرد و با آرمان های شهیدان والامقام تجدید میثاق نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز