خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم نساجی قائم شهر:

کمیته داوران به مردم قائمشهر بدهکار هستند/جایگاه نساجی در جدول رده بندی این نبود

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۵۱۲

سرمربی تیم نساجی قائم شهر گفت:کمیته داوران به مردم قائمشهر بدهکار هستند.

به گزارش ایلنا،سرمربی نساجی مازنداران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: نساجی از داوری نزدیک به ۶ بازی ضربه خورده است و  در 11 هفته، 6 بازی ضربه خوردن از داوری واقعا ظلم است.

وی در ادامه افزود: ما امیدواریم عدالت رعایت شود، نمی خواهیم حتی یک اوت برای ما بگیرند، تا اینجا کمیته داوران به مردم قائمشهر و تیم نساجی مدیون و بدهکار است.

نکونام با اشاره به اینکه سه داور بازی های نساجی بخاطر اشتباه در قضاوت خود محروم شدند،گفت: این نشان از اشتباهات سهوی آنها دارد، بازی قبلی مردم واقعا ناراحت و عصبانی بودند.

وی تصریح کرد:نمی گوئیم 10 امتیاز،اگر فقط دو امتیاز بیشتر داشتیم مشکلات به استادیوم کشیده می شد؟ با دو امتیاز همه چیز اینجا فرق می کرد،با یک گل همه چیز برای یک تیم عوض می شود، واقعا جایگاه مان این نیست.

وی در ارتباط با عدم امتیازگیری تیمش عنوان کرد: به اندازه ای که تلاش کردیم حق مان را ندادند، تیم ما خیلی زحمت کشیده است ولی باید همچنان مبارزه کنیم.

سرمربی نساجی گفت: امیدواریم تیم داوری روز خوبی را سپری کند و شرایط طوری نباشد که باز هم نساجی از داوری ضربه بخورد.

وی در مورد حواشی باشگاه نساجی خطاب به هواداران این متذکر شد:یکسری صحبت ها و حرف هایی زده می شود که مردم باید چیزهایی درباره آن بدانند، اینکه بعضی ها علیه نساجی و مردم قائمشهر حرف می زنند، دشمنی می کنند.

وی ادامه داد: تیم نساجی دشمن کم ندارد، به قطاری که در حال حرکت است سنگ می زنند، چون عده ای دنبال ضربه زدن به تیم ما هستند.

نکونام ادامه داد: مردم باید بدانند نساجی به اندازه ای که زحمت کشیده و تلاش کرده، به حقش نرسیده است و  بیشتر از این می توانستیم امتیاز بگیریم ولی این امتیازها را از ما گرفتند.

سرمربی تیم نساجی در پاسخ به این سوال که نساجی با این همه خلق موقعیت چرا به گل دست پیدا نمی کند،گفت:تیم قهرمان جلوی نساجی زیر توپ زد،الان به یک دو گانگی واضح رسیدیم، پس خدا را شکر قبول دارید تیم خوب حمله می کند و موقعیت می سازد، حتی به اندازه تیم های بالای جدول،اگر دو سه گل می زدیم آن وقت می گفتند وای چقدر نساجی هجومی است، به نظر من ما به شکل دلخواه بازی می کنیم، تا حالا کدام بازی بوده که ما 90 دقیقه زیر توپ بزنیم؛ تیم صدر جدول و نایب قهرمان جلوی نساجی این کار را کردند.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه نباید امیدمان را از دست بدهیم ؛اذعان کرد: نباید نا امید شد،هر فوتبالیستی دوست دارد گل بزند، در بازی آخر واقعا عجیب بود که حتی یک توپ ما به چارچوب نرفت  و حتی به تیر هم نخورد، واقعا عجیب بود ،برای همین است که می گوئیم فوتبال جذاب است.

وی ادامه داد: ما بازیکن 21 ساله یعنی جعفری را بازی می دهیم  و او دوست دارد گل بزند واقعا بازیکن آینده داری است،اگر گل نزده هم مهم نیست چون باید تلاش کند بازی بعدی بزند، نباید نا امید شوید.

نکونام گفت: وقتی شما تلاش می کنید یک محصول بکاری موقع برداشت نباید زمین را ول کنی،باید ادامه دهی تا به نتیجه برسی، کسی حق ندارد در نساجی نا امید شود باید اعتقاد به کارمان داشته باشیم،گل هم به وقتش می زنیم، هر وقت به آن باور رسیدیم می توانیم گل های زیادی هم بزنیم.

وی در مورد بازی تیمش مقابل پدیده ،یادآور شد: کدام تیم به زمین می رود و با 7 نفر حمله می کند؟ شما بازی ما و پدیده را نگاه کنید، آنها یک فوروارد قد بلند آوردند تا ضربه های سر را بزند ولی وقتی دیدند نمی تواند او را دفاع وسط گذاشتند، فوتبال این نیست که بگویی رئال و بارسا هستی، بلکه باید بدانیم همه تیم باید در زمین بدوند و تلاش کنند، بازیکنان ما باید تمرکز داشته باشند تا انشاءالله دوباره شروع خوبی داشته باشیم.

نکونام در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که چرا میزان تمرینات نساجی در قائم‌شهر کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: دو هفته قبل اتوبوس باشگاه خراب شده بود و دیر به قائم‌شهر رسیدیم، این هفته هم به‌دلیل ترافیک سنگینی که به‌دلیل تعطیلات در محور شمال وجود داشت، مجبور شدیم با تأخیر و با پرواز به قائم‌شهر بیاییم و به همین دلیل تعداد جلسات تمرینی ما کم شد.

سرمربی نساجی مازندران در مورد آخرین وضعیت دروازه بانان تیم گفت: ما سه دروازه بان داریم ،حامد لک ،امین رضایی و میرزازاد که امین رضایی مصدومیتش تازه تمام شده و از دیروز تمریناتش را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: حامد لک یکی از ۳ دروازه بان برتر سال گذشته بود که بیشترین سیو را داشته است اما در این فصل نتوانست آنطور که باید خوب ظاهر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز