خبرگزاری کار ایران

آماده باش نیروهای امدادی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۴۸

مدیر کل مدیریت بحران مازندران گفت : صاعقه و سیل 2 کشته در مازندران برجا گذاشت .

به گزارش ایلنا از ساری، احمدی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر فعال شدن سامانه بارشی از بعدازظهر دیروز شاهد بالا آمدن سطح آب رودخانه های استان و آبگرفتگی معابر به ویژه در شهرستانهای تنکابن ، رامسر و عباس آباد بودیم .

وی افزود: در همین راستا تعدادی از واحدهای مسکونی و حیاط آنها دچار آبگرفتگی شد،همچنین تعدادی از ساکنین منطقه مسکونی پسنده علیا شهرستان عباس آباد توسط تراکتور به مناطق امن منتقل شدند.

مدیر کل مدیریت بحران مازندران گفت: همچنین در اثر بارندگی شدید راه ارتباطی تنکابن به چالوس نیز قسمتی فرونشست پل داشتیم که منجر به کندی تردد شده بود توسط همکاران راهداری و راهنمایی و رانندگی مشکل موجود بصورت موقت حل و تردد جریان دارد؛ ضمن اینکه درصدد رفع کامل مشکل در این حوزه هستیم.

وی بیان کرد: این بارندگی منجر به قطعی برق چند ساعته در استان شده بود که توسط اکیپ اداره برق این مشکل شب گذشته مرتفع شد.

احمدی از خسارت تعدادی از سربندی واحدهای مسکونی در شهرهای امل و بابل خبر داد و گفت: این مشکل نیز توسط همکاران هلال احمر با پوشش موقت حل شد.

وی افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران مبنی بر رعد و برق شدید ،متاسفانه یکی از هم استانی های ما در اثر صاعقه دچار فوت شد و یک نفر دیگر نیز در شهرستان چالوس در اثر خفگی در آب جان خود را از دست داد.

احمدی ادامه داد: در همین راستا فردی در شهرستان ساری از ارتفاع سقوط کرد که به شکر خدا وضع عمومی این فرد حادثه دیده خوب بوده و رو به بهبود است.

وی افزود: در شرق مازندران با توجه به میزان بارندگی خوشبختانه مشکلات حادی را در آن مناطق شاهد نبودیم.

مدیر کل مدیریت بحران مازندران در پایان توصیه کرد: هم استانی مازنی از تردد غیر ضروری در سطح شهرها و نقاط کوهستانی خودداری و از هرگونه فعالیت های دریایی به دلیل مواج بودن دریا اجتناب کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز