خبرگزاری کار ایران

امضاء تفاهم نامه همکاری بین استانداری مازندران و دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۲۴

استاندار مازندران و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برای توسعه مهارت های فنی و حرفه ای و توسعه کمّی و کیفی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای استان تفاهم نامه مهمی را امضاء کردند.

به گزارش ایلنا از ساری،توسعه مهارت های فنی و حرفه ای در استان ، توسعه کمّی و کیفی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای استان، فراهم نمودن بستر لازم جهت اشتغال جوانان با توجه به ظرفیت های موجود در استان، ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی موجود در زمینه مهارت های فنی و حرفه ای در سطح استان از مهمترین محورهای این تفاهم نامه دو جانبه است.

همچنین بازبینی رشته های جدید و تدوین سر فصل های آموزشی بر مبنای نیازهای بازار کسب و کار و صنعت، راه اندازی، توسعه و تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های مراکز استان، ایجاد رشته های جدید در حوزه های طلا و جواهرات، دریا، جنگل و کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری با توجه به آمایش منطقه و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت فنی و مهارتی به منظور ارتقاء توان علمی دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان دولت از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه که مشتمل بر 6 ماده است به امضاء محمد اسلامی استاندار مازندران و ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز