خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران عنوان کرد:

افزایش 13 درصدی مصدومین ناشی از حادثه کار

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۷۷

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران از افزایش 13 درصدی مصدومین ناشی ار حادثه کار خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، علی عباسی،اظهار کرد: در چهار ماهه سالجاری  بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان های آمل و ساری هر کدام با 6 ،بابلسر ،تنکابن، نوشهر هر کدام با 3 مورد فوتی ثبت شده است .

 وی گفت:  طی چهار ماه سالجاری بیشترین آمار تلفات در اردیبهشت و تیرماه هر کدام با 9  فوتی گزارش شده است.

عباسی با بیان اینکه  از این تعداد ذکر شده 26 نفر  متاهل و ما بقی مجرد هستند،گفت: سنین 31 تا 40 سال با 10 مورد دارای بیشترین فوتی و بیش از 61 سال با 2 فوتی کمترین آمار را داشتند.

وی در ادامه گفت:همچنین تعداد 2 نفر از فوت شدگان ناشی از حوادث کار دارای ملیت غیر ایرانی (افغان) هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با اشاره به اینکه سقوط از بلندی   بیشترین علت مرگ در حوادث کار بوده است،گفت: بر اساس آمار در سال های متوالی عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و پس از آن برق گرفتگی و اصابت جسم سخت است.

وی ادامه داد: به نحوی که در چهار ماه سالجاری12 مورد مرگ های ناشی از حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی و 8 مورد نیز برق گرفتگی ، 3 مورد اصابت جسم سخت و 5 مورد هم سایر موارد می باشد.

عباسی گفت:  بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان تعداد 302 نفر مصدوم (287 مرد و مابقی زن)ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز