خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران خبر داد:

یک کشته و 5 مصدوم در حادثه رانندگی شهرستان محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۴۲

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و 5 مصدوم در محور سرخرود - محمودآباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ علیرضا باقری در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور سرخرود به محمودآباد بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی سرخرود به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه خودروی پراید با 6 سرنشین به وقوع پیوست، راننده خودروی پراید جان باخت و سایر سرنشینان آن به علت جراحت های وارده توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ باقری، با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است، گفت: تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله بین مرگ، زندگی، نقص عضو و سلامتی است که منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار، بی احتیاطی و عدم رعایت مقررات راهنمایی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز است.

وی در خاتمه از رانندگان، خواست: هرگز فرصت کم را با سرعت زیاد جبران نکنند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی آرامش خاطر را برای خود و خانواده خود فراهم کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز