خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران اعلام کرد:

47 فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در خرداد ماه

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۵۸۳

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران از 47 فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در خرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،علی عباسی اظهار داشت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در خرداد ماه امسال ۴۷ نفر شامل ۳۷مرد و ۱۰ زن بوده که این رقم در مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش یافته‌است و از کل متوفیات حوادث رانندگی خرداد ماه محور برون شهری  ۳۵ نفر، درون شهری ۱۱ نفر و راه روستایی  یک  نفر را در برمی‌گیرد.

وی افزود: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای آمل با ۱۵ ، بابل با شش و ساری و میاندرود با ۵ نفر و شهرهای نور و تنکابن و رامسر بدون فوتی گزارش شده است واز این تعداد ۱۳ مورد راننده ،۱۳مورد موتور سوار ،۱۰ نفر سرنشین ،۱۰ نفر عابر و یک مورد هم دوچرخه سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در دی ماه سالجاری،  هزار و ۴۹۲نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل  ۱۰درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده های برون شهری رخ داده است این می تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان  و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی  در کاهش تصادفات موثر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز