خبرگزاری کار ایران

عضوشورای شهرقائمشهر:

برای حل مشکلات باید فرصت کافی به مدیران بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۳۶

درجلسه ی علنی شورای اسلامی شهر قائمشهر که با حضور اعضای شورا و رئیس شعبه ممتاز بانک ملی تشکیل شد،برخی منتخبان مردم برنظارت بیشتردرامورعمرانی وشهری تاکید کردند.

به گزارش "ایلنا" از قائمشهر""افشین حسین زاده" عضوشورای شهر ضمن تشکر از شهرداری بابت خط کشی مسیرها گفت : مورد بعدی که از شهرداری انتظار پیگیری و حل آن را داریم بحث سگ های ولگرد در شهر است که وضعیت تاسف باری را به وجود آورده است .

وی  از رئیس شعبه بانک ملی به دلیل کسب رتبه ممتاز تشکر و قدردانی کرد.

"غلامرضا میرزایی"  عضودیگرشورا اولویت بندی مشکلات سطح شهر را عنوان کرد و ادامه داد : باید جنبه نظارتی کارها را مدیریت کنیم و به مسئولین برای حل مشکلات زمان بدهیم .

منتخب اول مردم قائمشهر در شورای شهر فضای بازار مرکبات قائمشهر را فضای مناسبی دانست و اظهار داشت :در بازدید اخیر به بازار مرکبات متوجه شدیم که این مکان دارای زمین با ارزشی است و امنیت مناسبی دارد و فروشندگان نیز راضی هستند .اما به لحاظ مشتری مداری ضعیف است و فضایی برای خریداران تشکیل نشده است .کمک می کنیم که ارزش این مکان بیشتر شود .

محمدعلی شیرسوار با بیان اینکه قرار است اتفاقات خوبی بیفتد خاطرنشان کرد : در جلسه ی اخیر با شهردار و مدیرکل بحران برنامه های خوبی پیشنهاد شد.

شیرسوار خطاب به مردم گفت : مردم بدانند ما دستمان باید زیر زانوی خودمان باشد ، آن چیزی را که درک کردیم ،آن چیزی نبود که کسی به مردم منطقه کمک کند.

رئیس بانک ملی شعبه قائمشهر در جلسه ی شورای شهر ، شعبه ی قائمشهر را رتبه ی ممتاز ازبین 319 شعبه عنوان کرد و گفت : ممتاز شدن را مدیون تک تک مشتریان و مردم شهر هستیم.

مهرداد بهروزیان از جمله فواید ممتاز شدن را رفع  بسیاری از مشکلات در خود شعبات عنوان  کرد و گفت : اختیارات شعبه ها افزایش یافته و می توانیم مشکلات مردم را راحت تر حل کنیم.

بهروزیان ایجاد فضای اشتغال را فایده دیگر دانست و بیان کرد :  با توجه به ممتاز شدن ما دوایر مختلفی قرار است ایجاد شود که با توجه به این قابلیت ، توانایی استخدام شهروندان را ازطریق شرکت در آزمون سراسری داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز