خبرگزاری کار ایران

در شصت و دومین جلسه ی شورای شهر قائمشهر مطرح شد :

سخنگوی شورا یکی از لازمه های شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۱۳۳

ایمان پویامهر گفت:مشکلات و مواردی که وجود دارد را باید از طریق سخنگوی شورا به مردم اطلاع دهیم .

به گزارش ایلنا از قائمشهر ، شصت و دومین جلسه ی شورای شهر قائمشهر بعد از ظهر  یکشنبه با حضور اعضای شورا در سالن جلسات شورای شهر قائم شهر   برگزار شد.

ایمان پویامهر با بیان اینکه بعضی از اقدامات از نظر شورا خوب تلقی میشود گفت: متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی از طریق شورای شهر و شهرداری بازخورد خوبی در سطح شهر ندارد و برای شهروندان مبهم است.

وی در ادامه وجود سخنگوی شورا را یکی از لازمه های شورای شهر دانست و گفت : مشکلات و مواردی که وجود دارد را باید از طریق سخنگوی شورا به مردم اطلاع دهیم .

این عضو شورا برگزاری جلسه ای با شهردار و خبرنگاران را الزامی دانست و اظهار کرد : در طی شش ماه گذشته چنین جلسه ای نبوده است و این دیوار بی اعتمادی باید برداشته شود.

رئیس کمیسیون عمران در خصوص جمع آوری بلوارهای سطح شهر گفت: این عمل، در صحن علنی شورا و کمیسیون عمران تصویب شده بود .

عباس صالح زاده با بیان اینکه این پروژه ها در دوره ی چهارم نیز بدون مصوبه انجام شدند اظهار کرد : پروژه های اجرایی برای انتخابات انجام شدند وبسیاری از اهالی نیز با این عمل مخالف بودند .

در پایان این عضو شورای شهر سخنگوی شورا را طبق آیین نامه شورا ،رئیس شورا دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز