خبرگزاری کار ایران

 رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل در مازندران:

برپایی تجمع مردمی به مناسبت ارتحال حضرت امام در 13 شهر مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۱۴۰

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل در مازندران گفت: تجمع مردمی به مناسبت بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل در ۱۳ شهرستان استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ عسکر مجیدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد، ضمن تأکید بر اینکه افکار و اندیشه‌های امام که انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز انقلاب جهانی می‌دانست، باید به نسل بعدی انتقال یابد، اظهار داشت: امام راحل انقلاب اسلامی را انقلابی جهانی می‌دانست که منحصر به ایران نیست.

وی افزود: دشمن در تلاش است که اهداف انقلاب را منحرف کند و آن را تنزل دهد، ما باید با انتقال آرمان انقلاب به نسل بعد به تداوم و حفظ انقلاب همت گماریم.

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل در مازندران یکی از برنامه‌های ترویج اندیشه امام را گرامی‌داشت سالروز ارتحال وی دانست و گفت: امام (ره) ما را از اسارت طاغوت رهانید و فضایی همراه با عزت و عظمت برای ایران رقم زد.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با یادآوری تقارن سالروز رحلت امام خمینی با شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر گفت: امسال کاروانی به مرقد امام اعزام نمی‌شود اما پیش‌بینی ما این است که بیش از سه هزار نفر به صورت خودجوش در مرقد امام حضور یابند.

وی ضمن اعلام اینکه در تمام شهرها برنامه‌های متمرکز در تبیین افکار و اندیشه‌هلی امام در روز چهارهم خرداد برپا خواهد بود، عنوان کرد: در ۱۳ شهرستان تجمع بزرگ مردم در مصلی‌ها و مساجد بزرگ با حضور سخنرانان برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شود.

مجیدی برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه‌ و توزیع بسته‌های فرهنگی را از دیگر اقدامات روز چهاردهم خرداد برشمرد.

وی به فضاسازی عمومی شهری با موضوع چهاردهم و پانزدهم خرداد و لیالی قدر نیز اشاره کرد.

مجیدی همچنین از اعزام موتورسواران با بیش از سی دستگاه موتور به سمت مرقد امام خمینی (ره) از ظهر امروز خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز