خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

با هر دستگاهی که قانون را رعایت نکند برخورد قانونی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۸۵۸

استاندار مازندران گفت:با هر دستگاهی که قانون را رعایت نکند برخورد قانونی می شود.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری مازندران برگزار شد بر ساده سازی و روان سازی امور مردم تاکید کرد و اظهار داشت: هدف شورای گفتگو، تسهیل سازی فرایندها برای فعالیت بخش خصوصی و حمایت از تولید است.

وی خواستار بازنگری در مصوبات و دستورالعمل ها برای حل مشکلات فراروی تولید و بخش خصوصی شد و افزود: تشکل های بخش خصوصی برای کمک به تولید و اشتغال باید حمایت و تقویت شوند.

استاندار مازندران گفت: تدابیری اتخاذ شود تا انجمن ها، اتحادیه ها و تشکل های بخش خصوصی فعال تر شوند.

وی برون‌سپاری بخشی از مسئولیت‌های ادارات را برای روان سازی امور امری مهم برشمرد و بر لزوم نظارت برای اجرای فرایندها و امور تأکید کرد.

استاندار مازندران بر کیفی سازی و پایداری توسعه تاکید و گفت:اگر تولید پایدار نشود نمیتوان شعار رهبر فرزانه انقلاب را محقق کرد.

اسلامی گفت: بخش خصوصی می تواند سهم ویژه ای در گشایش امور داشته باشد و گشودن گره از کارها بمنظور تسهیل فضای کسب و کار و تولید ماموریت اساسی شورای گفتگو به شمار می آید.

وی اداره کل امور شهرداری خواست تا عملکرد شهرداری ها را بویژه در حوزه ی پیمانکاران ارزیابی کند.

اسلامی با بیان این که همه باید به قانون پایبند باشند، عنوان کرد: مصوبات شورای گفتگو که کاملا قانونی است و با امضاء استاندار ابلاغ می شود، انجام آن برای همه الزامی است.

استاندار مازندران تاکید کرد: با هر دستگاهی که قانون را رعایت نکند برخورد قانونی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز