خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

روابط عمومی باید تحلیل گر و برنامه محور باشد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۹۹

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت:روابط عمومی باید تحلیل گر و برنامه محور باشد.

به گزارش ایلنا از قائم شهر،مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران،بعدازظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز روابط‌ عمومی،روابط عمومی را بستر حقیقی برای تحقق ابعاد حقوق شهروندی دانست و گفت : روابط عمومی هنر هشتم است و به این دلیل که تسهیل گر روابط بین مردم و مدیران است ،مدیران روابط عمومی نقش اصلاح گری در جامعه دارند .

وی همچنین افزود :اگر روابط عمومی به طور هوشمندانه و آگاهانه و خردمندانه در مسیر فعالیت ها گام بردارد باعث ایجاد دیوار اتحاد با مردم میشود

وی در ادامه گفت: روز روابط عمومی در حقیقت روز تکریم مردم مداری و مخاطب مداری است.

مظفری در ادامه با یادآوری سخنان رئیس جمهور در مورد نشاط اجتماعی گفت : اگر ما به دنبال نشاط اجتماعی و نشاط سازمانی هستیم باید نشاط روابط عمومی را ایجاد کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در ادامه خطاب به مدیران گفت :مدیران باید به دنبال توانمند سازی روابط عمومی باشند ،جایگاه روابط عمومی را ارتقا ببخشند ،در تصمیم گیری هایشان از اطلاعات روابط عمومی استفاده کنند ،مدیران باید درمورد وظایف و اختیارات روابط عمومی در سطح استانی و شهرستانی بازنگری داشته باشند و امکانات مورد نیاز را تامین کنند.

مظفری با بیان اینکه مدیران به هیچ وجه نباید دنبال روابط عمومی توجیه گر و مدیرمحور باشند ادامه داد : روابط عمومی باید تحلیل گر و برنامه محور باشد .

مدیرکل روابط عمومی استانداری استان گفت : مخاطب ما هوشمند و آگاه است و هرخبری را نمی پذیرد پس خبر باید تحلیلی ، مستند و شفاف باشد.

مظفری آخرین تعریف از روابط عمومی را سودمندی مخاطب و سازمان بیان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز