خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خبرداد:

کشف 16 هزار نخ سیگار قاچاق در تنکابن

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۰۰

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 16 هزارو 690 نخ سیگار و 145 بسته توتون قاچاق در این شهرستان خبرداد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از   پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"رامین شمس" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه متصدیان دو واحد صنفی این شهرستان مبادرت به فروش انواع مواد دخانی قاچاق می کنند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و پس از هماهنگی با مرجع قضائی از این دو واحد صنفی بازدید کردند.

سرهنگ شمس تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از این واحدهای صنفی 16هزارو 690نخ سیگار و 145 بسته توتون قاچاق کشف شد .

وی درادامه گفت: کالاهای قاچاق کشف شده به اداره اموال تملیکی شهرستان تحویل و متصدیان این واحدهای صنفی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه با اشاره به این که در پس شادی های کاذبی که تحت تأثیر مصرف مواد دخانی و مواد مخدر به دست می آید، دنیایی از غم و اندوه نهفته است از خانواده ها خواست: ضمن مراقبت صحیح از فرزندان و جوانان خود آنان را قبل از مواجه شدن با شرایط بحرانی نسبت به مضرات و عواقب ویرانگر مواد مخدر آگاه سازند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز