خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری مازندران خبرداد:

کاهش 15 درصدی وقوع سرقت در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۳۹۰

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش 15 درصدی وقوع انواع سرقت ها در استان در یک ماه گذشته خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ"ولی اله گنجیان مقدم" در تشریح این خبر گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها در خط مقدم ایجاد نظم و امنیت در جامعه قرار دارند و اجرای ماموریت های متنوع نیروی انتظامی و رویکرد ناجا از پلیس محوری به جامعه محوری شده تا نقش کلانتری ها و پاسگاه ها پررنگ تر از هر زمانی در جامعه جلوه کند .

رئیس پلیس پیشگیری استان افزود: با تلاش های صورت گرفته و کیفی سازی ماموریت کلانتری ها و پاسگاه ها شاهد تلاش های چشمگیری در ایجاد امنیت پایدار در حوزه های استحفاظی کلانتری ها و پاسگاه های استان بوده ایم .

وی از کاهش 15 درصدی وقوع سرقت در استان مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل در یک ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت:در طی این مدت بیش از85 درصد سرقت ها منجر به کشف شده است .

سرهنگ گنجیان با اشاره به این که در این مدت بیش از 10 هزار نفر به منظور دریافت خدمات انتظامی به کلانتری ها و پاسگاه های استان مراجعه کردند،تصریح کرد:ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی در کلانتری ها یکی از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه است .

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران ، درخاتمه با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس از مراجعه بیش از 1700 نفر به دوایر مشاوره و مددکاری انتظامی در کلانتری های استان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: ارائه خدمات مشاوره تحصیلی ، خانوادگی ، حقوقی و انتظامی از مهمترین ماموریت های دوایر مددکاری به شمار می رود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز