خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن توانمندسازی 790 مددجوی کمیته امداد بهشهر

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۷۷۵

جشن توانمندسازی790 مددجوی کمیته امداد از مجریان طرح اشتغال زایی در طی سال های93 تا 95 در مجتمع بصیرت بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مدیر کل کمیته امداد مازندران در این مراسم اظهار کرد:کمیته امداد به عنوان یک سازمان و نهاد حمایتی در بستر اجتماع  به دنبال توانمندی اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی است و کمک خیرین به ازدواج نیازمندان نمونه اجتماعی توانمندسازی است.
رضا نوروزی جعفری افزود:در ابتدای سال جاری63 هزار مددجو و در حال حاضر 56 هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد مازندران هستند؛ بخشی از این جمعیت با اشتغال وخودکفایی از چرخه حمایتی خارج شدند.
مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: در این شهرستان  3هزار و150 خانوار، 5هزار و450 نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که 4 ونیم درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش هستند.
عمادی از ایجاد 183 فرصت شغلی با اعتبار 2میلیارد و 300 میلیون تومان دربهشهر خبرداد و افزود: ایجاد کسب و کار برای مددجویان در جهت توانمندسازی از اهداف  کمیته امداد است وآموزش هایی برای پایدارسازی مشاغل نیز می شود.
وی ادامه داد: کمیته امداد بعد از اجرای طرح پایداری مشاغل تا سه سال بر روند کار نظارت می کند.
مدیرکمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: در سه سال گذشته 898 فرصت اشتغال با اعتبار 10 میلیارد و 600 میلیون تومان ایجاد شد .
عمادی خاطرنشان کرد: به طور متوسط 300 الی 400 خانواده با توانمندسازی و خودکفایی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند و معادل این تعداد افراد واجد شرایط جایگزین می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز