خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

مرکز نمایشگاهی شهرستان ساری سال آینده به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۹۲۹

فرماندار ساری گفت: سرمایه گذار این پروژه وعده داده مرکز نمایشگاهی شهرستان ساری، زمستان سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری،احمد حسین زادگان با بیان اینکه پروژه مرکز تجاری بین المللی سعید، شامل مرکز نمایشگاهی، مرکز همایش ها و هتل از آبان ماه سال گذشته در محور دریا در دست احداث است، گفت: سرمایه گذار وعده داده مرکز نمایشگاهی این پروژه، زمستان سال آینده به بهره برداری می رسد.

فرماندار ساری: پروژه مرکز تجاری بین المللی سعید، شامل مرکز نمایشگاهی، مرکز همایش ها و هتل از آبان ماه سال گذشته در محور دریا در دست احداث است.

وی با بیان اینکه اسکلت طبقه نخست این پروژه تمام شده، افزود: سفت کاری و کرسی چینی در حال انجام است و سرمایه گذار وعده داده مرکز نمایشگاهی این پروژه، زمستان سال آینده به بهره برداری می رسد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پروژه مرکز تجاری بین المللی سعید، شامل مرکز نمایشگاهی، مرکز همایش ها و هتل در متراژ 50 هزار مترمربع شامل مرکز نمایشگاهی، هشت سالن در مرکز همایش ها  با ظرفیت های مختلف و هتل چهار طبقه است.

این مسئول با بیان اینکه مرکز همایش های این پروژه، یک فاز بعد از افتتاح مرکز نمایشگاهی، به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: 300 نفر به شکل مستقیم در این پروژه مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه مرکز استان، نیازمند احداث چنین پروژه ای بود، ادامه داد: هر ساله در برگزاری نمایشگاه های مختلف در مرکز استان با مشکلاتی مواجه بودیم و نیاز به داشتن مرکز نمایشگاهی، همواره از سوی بزرگان و مسئولان ارشد استان، مورد گلایه بود.

فرماندار ساری با بیان اینکه ظرفیت های صادراتی شهرستان ساری، می طلبید در فضای بهتری در معرض نمایش قرار گیرد، خاطرنشان کرد: پروژه مرکز تجاری بین المللی سعید، این فضا را در اختیار صنعتگران، هنرمندان، فعالان عرصه فرهنگی، صادرکنندگان، تولیدکنندگان و ... قرار می دهد و این افراد می توانند در فضایی مناسب با شان فرهنگی و صنعتی مرکز استان، به نمایش آثار خود بپردازند.

وی گفت: تدبیر دولت در حمایت از بخش خصوصی و ایجاد امنیت در سرمایه گذاری، سرمایه گذاران را ترغیب به انجام پروژه های بزرگ و اساسی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز