خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر خبر داد:

بهره گیری بیش از 200 دانش آموز و دانشجوی بهشهری از آموزش های مهارتی

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۵۷۲

رامین کیانی گفت: 105 دانش اموز مقطع کاردانش و 110 دانشجوی دانشگاه علم و فناوری مازندران و علمی کاربردی واحد بهشهر در حال فراگیری دوره اموزش های مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر هستند

به گزارش خبرنگار ایلنا ،  سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر در گفتگو با خبرنگاران توامندسازی دانش آموزان و دانشجویان در راستای دستیابی و موفقیت شغلی را از برنامه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای برشمرد و گفت: یکی از مولفه های اصلی توسعه انسانی ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان ،دانشجویان و توانمندسازی جوانان جویای کار در هرجامعه است.
 
رامین کیانی با بیان اینکه در برنامه های آموزشی باید توجه ویژه ای به نیازهای روز جامعه شود افزود: یکی از روش های حل معضل بیکاری در کشور ایجاد تعامل دو سویه بین متولیان آموزش های تئوری و مهارتی است.
 
وی ادامه داد: اجرای طرح ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان و فارغ التحصیلان با رویکرد رفع نیاز بازار کار کشور به نیروی متخصص از راهکارهای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر تجهیزات کارگاهی و منابع انسانی متخصص مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر را پاسخگویی نیازهای مهارتی جوانان جویای کار شهرستان دانست و اظهار داشت : هم اکنون این مرکز برای 105 نفر از دانش آموزان مقطع کاردانش در حرفه های برق کار ساختمان ، فن ورز اسکلت فلزی ، تعمیرکار لوازم خانگی ، کمک اسکلت ساز و  110 نفر از دانشجویان دانشگاه علم و فناوری مازندران و علمی کاربردی واحد بهشهر در حرفه های PLC  و تعمیر ماشین های الکتریکی سه فاز ، سیستم سوخت رسانی انژکتور پراید ، سرویس و نگهداری خودرو دوره های مهارتی را در حال اجرا دارد .
 
کیانی ضمن تاکید بر تربیت نیروی متخصص جهت پیشرفت و توسعه جامعه خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری جوانان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می توان قشری کار آفرین به کشور تحویل داد.
 
وی خاطرنشان کرد: فراگیری مهارت علاوه بر جنبه های فنی و بالا بردن اعتماد به نفس، فرد را برای حضور موثر در بازار کار آماده می کند و در مجموع انتظار می‌رود که فرآیند توانمندسازی در نهایت به ارتقای سطح کیفی زندگی شخصی فارغ‌التحصیلان نیز کمک ‌کند.
 
 رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر در پایان با اشاره به تحقق 95 درصدی تعهدات این مرکز در سال جاری  افزود :‌ تعهدات این مرکز در بخش آموزش در روستا،  دانشگاه، زندان و کمپ بیش از 100 درصد انجام شد .
 

مرکز فنی و حرفه ای بهشهر با آموزش سالانه بیش 1500 نفر از متقاضیان جویای مهارت یکی از قدیمی ترین مرکز فنی و حرفه ای مازندران می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز