خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس و دبیر کمیته ستاد بحران شرکت آبفاشهری مازندران خبر داد؛

برق تمامی چاه های تامین کننده آب شهر آمل وصل شد/وضعیت آبرسانی به شرایط پایدار نزدیک می شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۲۵۳

جانشین رئیس و دبیر کمیته ستاد بحران شرکت آبفاشهری مازندران گفت: با تلاش همکاران توزیع برق و آبفاشهری برق تمامی چاه های تامین کننده آب شهر آمل وصل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران،  محمد رضا محمودی با بیان اینکه، وضعیت آبرسانی در شهر آمل نسبت به روزهای قبل بهتر شد، افزود: درحال حاضر مخازن موجود در این شهر در حال آبگیری است و با بالانس شبکه، افت فشار نیز برطرف می شود.

وی، با اشاره به وجود مخزن ذخیره در این شهر تصریح کرد: با ذخیره آبی موجود در این مخزن توانستیم در روزهای گذشته از قطعی کامل آب جلوگیری نماییم و تنها ساکنان نقاط بالادست و مناطقی که قطر شبکه آنها ضعیف بوده با مشکل کمبود آب مواجه بودند.

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران، ادامه داد: در شهرهای غرب استان با وجود قطعی برق، به دلیل وجود دیزل ژنراتور مشکلی در تامین آب شرب مشترکین  نداشتیم.

محمودی، با بیان اینکه در چمستان برق تمامی چاه های تامین کننده آب وصل شد، افزود: در نور و رویان به دلیل قطع بودن برق همچنان مشترکین با مشکل تامین آب روبه رو هستند.

وی،  با اشاره به تلاش اکیپهای فنی توزیع برق و آبفاشهری در اتصال برق و فعال شدن مجدد این چاه ها، گفت: قرار داشتن چاه ها در مسیر جنگلی  و نیز آسیب به کابل  و سیمهای برق در اثر شکستگی شاخه های درخت عملیات تعمیر تاسیسات برق را با مشکل مواجه نموده است .  

جانشین رئیس ستاد بحران آبفاشهری مازندران، ادامه داد: با توجه به آرام شدن اوضاع جوی، تلاش برای اتصال برق و فعالیت مجدد چاه های تامین کننده شهر نور ادامه دارد.

 محمودی، ضمن قدردانی از صبر و حوصله مشترکین،  از مردم استان خواست همچنان مدیریت مصرف را در فعالیتهای روزانه خود اعمال نمایند و با عایق بندی کنتور و لوله های آب از ترکیدگی و یخ زدگی تاسیسات آبرسانی جلوگیری کنند.

مشترکین در صورت مشاهده ترکیدگی و یا یخ زدگی تاسیسات آبرسانی خود می توانند مراتب را با شماره 122 اعلام نمایند تا کارشناسان آبفاشهری استان برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز