خبرگزاری کار ایران

افتتاح اتاق بازی بخش قلب اطفال بیمارستان روحانی بابل با مشارکت مردم

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۳۲۰

لوازم اهدایی همشهریان عزیز در اختیار بخش قلب اطفال قرار می گیرد تا کودکان این بخش در دوران بستری پس از جراحی قلب باز و آنژیوگرافی از آنها بهره گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان آیت ا... روحانی(ره) بابل ، دکتر محمود صادقی رییس این مرکز از افتتاح اتاق بازی بخش قلب اطفال با مشارکت مردم عزیز خبر داد.

دکتر صادقی گفت: طرح نذر اسباب بازی برای بخش قلب اطفال از تاریخ 8 آبان بمدت یک هفته برگزار شد که مورد استقبال چشمگیر همشهریان و هم استانی های عزیز و مهربان قرار گرفت بطوری که حجم زیادی از هدایای مردمی برای کودکان و بیماران قلب اطفال جمع آوری است.

وی اضافه کرد : لوازم اهدایی همشهریان عزیز در اختیار بخش قلب اطفال قرار می گیرد تا کودکان این بخش در دوران بستری پس از جراحی قلب باز و آنژیوگرافی از آنها بهره گیرند.

رئیس بیمارستان روحانی بابل هدف از اجرای این طرح را نقش بستن لبخند زیبا برروی لبهای کودکان و همچنین مشارکت مردم مهربان بابل و استان مازندران در ایجاد لبخندهای مهربانی که می تواند تسکین دهنده دردهای سخت کودکان بیمار باشد ، ذکر کرد.

وی ادامه داد :ترویج فرهنگ بازی های سالم و دور ماندن از بازی های الکترونیکی و مشابه که باعث بیماری های جسمی و روحی می گردد از اهداف دیگر این طرح می باشد به طوری که با دریافت یا مشاهده اسباب بازی های مناسب سن بچه ها از ابتدا با فرهنگ بازی آشنا شده و با افزایش سن در شکل گیری نحوه برقراری ارتباط با دیگران تاثیر گذار می باشد.

این مسئول در پایان گفت : بر خود واجب می دانم که از همراهی و همدلی تمامی افرادی که در این امر خیر شرکت نموده اند تشکر کنم و امید دارم نعمت سلامتی همواره نصیبشان باشد و در تمام امور موفق و مؤید باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز