خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در مراسم افتتاح طرح های صدا و سیمای مازندران خبر داد

سرمایه گذاری بیش از دو هزار میلیارد تومانی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۷۵

استاندار مازندران گفت: در سه ماه گذشته زمینه سرمایه گذاری بیش از دو هزار میلیارد تومان در استان فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار در مراسم افتتاح طرح‌های صداوسیمای استان با بیان اینکه همه تلاشمان این است که از ظرفیت های استان بیشتر بهره گیریم گفت: سعی داریم امکان سرمایه گذاری حتی خارجی را در استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط را برای حضور سرمایه گذاران بویژه خارجی ها در استان فراهم کرده ایم گفت: در هفته گذشته یک سرمایه گذار محلی اقدام به سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان کرده و یک سرمایه گذاری خارجی نیز اقدام به عقد قرارداد 2۵۰ میلیون یورویی کرده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه نقش رسانه ها بویژه صداوسیما در توسعه استان مهم و تاثیرگذار است یادآور شد: باید فضای کلی استان را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم زیرا حضور هر سرمایه گذار برای توسعه استان مفید و موثر خواهد بود.

فلاح جلودار تاکید کرد: امروز دیگر نباید برای توسعه استان تنها به خزانه دولت چشم امید داشته باشیم اما باید سهم استان را از خزانه دولت ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه نقاط قوت های زیادی در استان وجود دارد گفت: ما توانایی حل مشکلات استان را داریم و باید از ظرفیت های موجود برای رفع آن بهره گیریم.

استاندار مازندران به مشارکت قریب به ۷۳ درصدی مردم مازندران در انتخابات اشاره و اضافه کرد: مشارکت بالای مردم یک سرمایه اجتماعی است که باید آن را قدر دانست.

وی با تقدیر از فعالیت‌های صداوسیمای استان برای افزایش مشارکت مردم درصحنه‌های مختلف ازجمله انتخابات یادآور شد: همه امکانات و زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در سراسر استان برای انتخابات در رسانه استانی فراهم‌شده بود.

وی اظهار داشت: متأسفانه مشکلاتی درزمینهٔ  های اقتصادی در سال‌های اخیر داشتیم و امیدواریم فضای جدید ایجادشده منجر به رونق اقتصادی شود.

وی نقش صداوسیمای استان را درزمینهٔ های مختلف برجسته برشمرد و گفت: امروز در جهان، شیوه‌های مختلفی برای استفاده از صداوسیما موردتوجه قرار می‌گیرد و شبکه ملی با توجه به جایگاهش درزمینهٔ های مختلف نقش زیادی دارد.

فلاح جلودار یادآور شد: شبکه ملی و استانی در تقویت فرهنگ، شناسایی استعدادها و پتانسیل‌های منطقه‌ای نقش مؤثری داشته و هیچ رسانه‌ای به‌عنوان رسانه ملی و منطقه‌ای مخاطب ندارد و این نشان‌دهنده حساسیت آن است.

استاندار مازندران گفت: صداوسیما در هدایت و انتقال افکار جامعه حضور و نقش مؤثری دارد و ازاین‌رو رهبر معظم انقلاب اسلامی از صداوسیما به‌عنوان یک دانشگاه بزرگ نام می‌برند.

در این مراسم ۳۸ پروژه فنی، تولیدی و پژوهشی صداوسیما بااعتبار بیش از ۳۵ میلیارد ریال در مازندران بهره‌برداری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز