خبرگزاری کار ایران

در مشهد برگزار شد؛

پنجمین اردوی اعضای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۴۹

نمایندگان کارگری بعد از 30 سال خدمت به جای استراحت در کنار خانواده ، به دنبال پیگیری مطالبات به حق کارگران هستند.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی در پنجمین اردوی اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در مشهد ، افزود : نمایندگان کارگری بعد از 30 سال خدمت به جای استراحت در کنار خانواده ، به دنبال پیگیری مطالبات به حق کارگران هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری ، ادامه داد : اردوهای کارگری برای تمرین کار و در جهت تبادل تجربه بین بازنشستگان است.

دریابیگی با تاکید بر نقش کارگران و بازنشستگان در توسعه کشور پس از انقلاب اسلامی، اظهار داشت : حل مشکل کارگران و بازنشستگان در سایه وحدت ، همدلی و همزبانی شکل می گیرد. 

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کانون های بازنشستگان به دنبال باز کردن گره مشکلات مردم هستند، تصریح کرد : بازنشستگان دنیایی از مشکلات درمانی ، معیشتی و رفاهی دارند.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران افزود : فکر کردن به مسائل شخصی و منفعت طلبی در بین اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ممنوع است.

دریابیگی با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات و اجرای عدالت اجتماعی در بین کارگران باید انجام شود ، افزود : بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران زبان گفتن ندارند و ما باید مطالبات آنها را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد :  در زمان انتخابات خیلی از کاندیداها به نام کارگران و عدالت حرف می زنند ولی بعد از رای آوردند دیگر به فکر جامعه کارگری نیستند.

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران با تاکید بر اینکه تشکلات کارگری بدون جناح بندی های سیاسی فعالیت می کنند ، اظهار داشت : قوانین در مجلس شورای اسلامی باید طوری نوشته شود که مشکلات محرومان و مستضعفین کشور برطرف شود نه اینکه فاصله بین فقر و غنی افزایش یابد.

نصرالله دریابیگی افزود : در سال های اخیر ، فعالیت های کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران منجر به ذخیره کردن میلیاردها تومان شده است.

وی با تاکید بر اینکه بدون کمک گرفتن از دولت ، زائر سرای 3 میلیاردی بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در مشهد خریداری خواهد شد ، اظهار داشت : با پیگیری جدی می توان مطالبات کارگران و بازنشستگان را مطالبه کرد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تنکابن گفت : بازنشستگان تامین اجتماعی در غرب مازندران از مشکلات درمانی متعدد رنج می برند.

ایمانعلی شمس ادامه داد : از مسئولان می خواهیم مشکلات درمانی بازنشستگان را پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان عباس آباد از نبود مرکز درمانی رنج می برند تصریح کرد : بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان کلاردشت خواهان دریافت حقوق خود در شهرستان شان هستند نه اینکه برای دریافت حقوق ماهانه خود به شهرستان همجوار سفر کنند.

وی ادامه داد : درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان تنکابن نیاز به توجه بیشتری دارد تا دیگر بازنشستگان تامین اجتماعی این شهرستان به بخش های خصوصی مراجعه نکنند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان قائم شهر گفت : بارها مطالبات بازنشستگان را به گوش مسئولان رساندیم.

نقی علیجان زاده با تاکید بر اینکه همسان سازی حقوق ها مطالبه به حق بازنشستگان تامین اجتماعی است ، اظهار داشت : مشکل همه ی بازنشستگان تامین اجتماعی در استان یکسان است.

وی ادامه داد : کانون های بازنشستگان در مازندران باید با قدرت و مدیریت بالا پیگیر مطالبات شان باشند.

علیجان زاده با تاکید بر اینکه 280 بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان قائم شهر در سال قبل فوت کردند ، اظهار داشت : وحدت در بین اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی برای حل مشکلات بازنشستگان در استان مازندران ضروری است.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان ساری گفت : در ساری با جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر ، بیمارستانی در شان بازنشستگان تامین اجتماعی این شهرستان وجود ندارد.

سیدمحمد سلیم بهرامی با تاکید بر ضرورت آموزش در بین بازنشستگان تامین اجتماعی ، افزود : انتقال تجربه در بین بازنشستگان مازندرانی باید به صورت جدی دنبال شود.

وی با اشاره به مشکلات عدیده بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران ، اظهار داشت : از کارمندان سازمان تامین اجتماعی در مازندران انتظار می رود با کانون های بازنشستگان در استان همکاری داشته باشند.

سلیم بهرامی با تاکید بر اینکه تعداد زیادی از بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران نیاز به تسهیلات مالی دارند ، تصریح کرد : پرداخت خدمات بیمه ای بازنشستگان تامین اجتماعی باید در کوتاه ترین زمان انجام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز