خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد:

امنیت کامل در حوزه های رای گیری محمودآباد برقرار است

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۶۳۱

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت:برگزاری انتخابات خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی مجلس در امنیت کامل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از محمودآباد ، یحیی یوسف پور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد با اشاره لزوم عدم توجه مردم به شایعات ،اظهار داشت: تاکنون موردی از تخلف انتخاباتی و یا اشکالات فنی از لحاظ نرم افزاری اعلام نشده است.

وی ادامه داد: ازمجموع 110 شعبه اخذ رای در شهرستان محمودآباد ،69 شعبه در حوزه شهرمحمودآباد و41 شعبه در حوزه سرخ رود استقرار یافته اند.

وی خاطرنشان کرد:همه تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در این دو شهرستان اندیشیده شده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به استقبال بی نظیر مردم ، افزود :در نخستین ساعت های امروز، مردم فهیم محمودآباد گام بلندی را برای حضور حداکثری در انتخابات برداشته اند.

یوسف پوربا بیان اینکه حرکت در چارچوب قانون در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با هماهنگی مراجع قضایی وانتظامی برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، شهرستان محمودآباد با 97 هزارنفر جمعیت 61 هزار و300 واجد شرایط رای دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز