خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبرداد

جهت برگزاری انتخابات مطلوب تیم توزیع برق مازندران درآماده باش کامل قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۸۲۵

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از آماده باش کامل اکیپ های فنی عملیاتی این شرکت در روز هفتم اسفند ماه تا پایان زمان شمارش آراء خبر داد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران ، وی گفت : علاوه بر این ، با توجه به اهمیت تامین برق مطمئن در روز برگزاری انتخابات ، شرکت برق نسبت به تهیه و تدوین تمهیدات لازم در ادارات شهرستان ها و تمامی بخش های تابعه اقدام کرده است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران کنترل خاموشی ها و تامین برق پایدار ، بررسی و به روزرسانی فیدرهای تامین کننده در شرایط اضطرار ، شناسایی و به کارگیری ژنراتورهای تامین برق اضطراری موجود در ادارات و یا سایر دستگاههای اجرایی و جانمایی ، راه اندازی ، تامین سوخت و تعیین متصدی از چند روز قبل از برگزاری انتخابات را از جمله تمهیدات اتخاذ شده برای روز انتخابات برشمرد.

وی با اشاره به لغو مرخصی تمامی نیروهای بویژه نیروهای شاغل در حوزه بهره برداری در آستانه روز انتخابات ، گفت : کنترل خاموشی های خواسته در ایام انتخابات ، بررسی شرایط تامین روشنایی شهرها بویژه در مراکز اخذ و شمارش آرا ، هماهنگی و همکاری بین نمایندگان ستادی و مدیران امورهای توزیع مستقر در شهرستانها از دیگر اقداماتی بود که شرکت توزیع برق مازندران برای مقابله با موارد اضطراری انجام داده است .

شهابی افزود : برای کنترل بیشتر شبکه های توزیع برق ، علاوه بر مدیران و معاونین و ناظرین امورها ، مدیران ستادی نیز به عنوان نمایندگان مدیرعامل در ستاد و امورهای توزیع جهت نظارت بیشتر و بهتر در هفتم اسفند ماه حضور خواهند یافت .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز