خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران

همه سلایق سیاسی در عرصه مدیریت مازندران مشارکت دارند

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۸۱۸

ربیع فلاح در جلسه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان بابلسر و فریدونکنار بر ضرورت وحدت و انسجام بین آحاد مردم تاکید کرد ، افزود : بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استان فراهم شده است.

به گزارش  ایلنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات مازندران نماینده عالی دولت در این استان انتخابات را تجلی مردم سالاری دینی و جمهورییت نظام خواند و ادامه داد: مازندران با برنامه ریزی مناسب و با امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات با شکوه آماده است.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: همه مجریان باید نگاه عادلانه به داوطلبان نامزدهای مجلس و خبرگان رهبری داشته باشند و تا همه آنان از فرصت عادلانه برخوردار شوند.

فلاح قانونمندی ، شفافیت و حضور گرم مردم را رویکرد جدی دولت در انتخابات هفتم اسفند دانست و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا انتخابات سالم ، باشکوه و قانونمند برگزار کنیم.

استاندار مازندران تاکید کرد : پرهیز از افراطی گری ، جناح بازی و تک روی از سیاست های جدی ما در استان بوده و رویکرد به کار گیری همه سلایق در عرصه مدیریت سبب مشارکت مردم و توسعه و پیشرفت همه جانبه استان نیز می شود.

فلاح پایه و اساس حرکت جامعه را مردم دانست و افزود: مردم مازندران همیشه در مشارکت عرصه سیاسی پیشگام بودند و درهفتم اسفند امسال نیز حماسه با شکوهی از حضور را در پای صندوقهای رای خلق می کنند.

وی از تبلیغات با نظم و قانونی داوطلبان نامزدهای مجلس و خبرگان رهبری در بابلسر قدردانی کرد و گفت: مردم حامیان و صاحبان اصلی کشور و انقلاب هستند و چشم دنیا از حضور با شکوه مردم ایران در انتخابات هفتم اسفند متعجب می شود.

علی اسد فرماندار بابلسر و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه 236شعبه اخذ رای در این حوزه وجود دارد، گفت: چهار هزار نفر انتخابات این حوزه را برگزار می کنند.

مازندران 12کرسی در مجلس شورای اسلامی و چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد .

براساس اعلام ستاد انتخابات مازندران با انصراف 31 نامزد هم اکنون 154نامزد مجلس شورای اسلامی و هفت نامزد خبرگان رهبری در مازندران با هم رقابت می کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز