خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران روز سه شنبه اعلام کرد

امدادرسانی به حدود چهارهزار مسافر در راه مانده

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۶۴۷

امداگران هلال احمر مازندران دوشنبه شب و روز سه شنبه به سه هزار و 872 نفر از مسافران گرفتار در برف و سرما در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران روز سه شنبه اعلام کرد که این مسافران در محورهای هراز ، گلوگاه به دامغان ، کندوان ، کیاسر ، فیروزکوه و کلاردشت به مرزن آباد دچار کولاک شده و به امداد و نجات نیاز پیدا کردند .

بر اساس این گزارش ، تیم های امداد و نجات هلال احمر استان از عصر دیروز در پی برودت هوا و کولاک و یخبندان با تجهیزات کامل به کمک سرنشینان خودروهای در راه مانده شتافتند .

17 تیم امدادی با به کارگیری 15 دستگاه آمبولانس و خودروهای نجات و پشتیبانی برای کمک رسانی و انتقال این مسافران به جاهای امن شرکت داشتند.

هلال احمر مازندران همچنین اعلام کرد که عملیات امدادرسانی به مسافران در راه مانده با توجه به استمرار وضعیت جوی ناپایدار ادامه دارد.

بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران از روز دوشنبه آغاز و از عصر همین روز هم سبب بسته شدن جاده های اصلی منتهی به استان شامل کندوان ، هراز و کیاسر تا صبح امروز شد.

پلیس راه مازندران نیز اعلام کرد که شب گذشته محور فیروزکوه به عنوان تنها جاده باقی مانده دسترسی به تهران با نمک و شن پاشی و فعالیت تمام وقت راهداران و امدادگران باز نگه داشته شد.

مازندران از طریق جاده های کوهستانی هراز ، کندوان و فیروزکوه به پایتخت و مناطق غربی دسترسی دارد و جاده کیاسر نیز تنها راه دسترسی به استان سمنان است که از سلسله کوههای البرز عبور می کند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز