خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر :

بدون بیل ، کلنگی به زمین نمی زنیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۰۵۲

فرماندار شهرستان بهشهرگفت:سعی داریم در ایام دهه فجر امسال کلنگی زده نشود مگر آنکه بیلی برای ادامه ی کار وجود داشته باشد و بدون بیل ، کلنگی به زمین نمی زنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه دهیارها و شوراهای بخش مرکزی بهشهر که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: سعی داریم در ایام دهه فجر امسال کلنگی زده نشود مگر آنکه بیلی برای ادامه ی کار وجود داشته باشد و بدون بیل ، کلنگی به زمین نمی زنیم.
 
سیدخالق سجادی با بیان اینکه شوراها و دهیاری ها تمام توانشان را در عملیاتی کردن هرچه بهتر عمران و آبادی روستاها به کار گیرند ادامه داد : با توجه به اعتبارات موجود باید به سمت کسب در آمد و استقلال مالی در روستاها حرکت کرد و از پتانسیل های موجود در روستاها استفاده ی بهینه و براساس آنها در آمد زایی کرد.
 
وی با اشاره به برگزاری پرشور ایام دهه فجر در روستاها ادامه داد : برای به سرانجام رسیدن پروژه های  نیمه تمام باید تمهیدات لازم را اندیشید و بدون وجود سرمایه و منابع لازم برای پروژه ها ، نمی توان کلنگ پروژه ها را زد و مشکلات حاضر در روستاها نیازمند پیگیری شوراها و دهیاری ها از راه قانونی است.
 
فرماندار شهرستان بهشهر در این جلسه با بیان اینکه استقلال و امنیت را مدیون دهه فجر و انقلابمان هستیم تصریح کرد: از ظرفیت شورا و دهیاری چه برای له کسی و چه علیه کسی استفاده نکنیم و جدا  از نظر شخصی ، اجرای قانون و مسئولیت ، اولویت  ما می باشد.
 
سجادی گفت: در انتخابات پیش رو ، تابع قانون هستیم تا  انتخاباتی پرشور ، حداکثری و سالم برگزار شد  و نام هرکس که براساس آرای مردمی از صندوق انتخابات بیرون آمد ، شایسته ی احترام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز